Facebook, ako najväčší sociálna sieť na svete žije predovšetkým z príjmov z reklám. Poslednou dobou sa však veľmi zameriava na živé prenosy a video a teraz prišiel s novinkou, ktorá sa predovšetkým konzumentom videá na tejto sieti nebude páčiť.
Teraz totiž začne Facebook vkladať do videí reklamy. To sa stane v prípade, keď video prehrávate dlhšie ako 20 sekúnd. Potom bude reklamu opakovane zobrazovať v priebehu videa, avšak nie v kratších itnervalech, ako dve minúty. Vydavatelia takýchto videí potom dostanú 55% z zárobku, ktorý reklama vo videu priniesla.
Ďalším zdrojom príjmov sa však stanú aj živé prenosy, kedy priamo na želanie streamujícího môže urobiť reklamnú prestávku a vložiť do videa niektorú z reklám na Facebooku. To bude umožnené každých päť minút streamu. Vkladať reklamy do živých prenosov však bude môcť len vtedy, keď bude mať minimálne 2000 sledujúcich a na danom streamu bude minimálne 300 ľudí.
https://www.facebook.com/facebook/videos/10155517557066729/
Tvorcovia rôzneho video obsahu túto funkciu ocenia, avšak Facebook je s reklamou v poslednej dobe viac agresívne, vďaka jeho monopolu ale neriskuje stratu používateľov. Nedávno sme napríklad informovali, že Facebook chystá tiež reklamu do populárneho komunikačného klienta Messenger.
Zdroj: Android Authority