Domov Audio Recenzia: JBL Synchros E50BT

Recenzia: JBL Synchros E50BT

Nová séria bezdrôtových slúchadiel Synchros E od JBL má ponúknuť vysokú kvalitu hudby aj spracovania za primeranú cenu. Najvyšší model z novej série nesie označenie E50BT a jeho odporúčaná cena je 129 eur.

JBL Synchros E50BT 03

Slúchadlá sú dizajnovo zaujímavé, spracovanie je z plastu a kovu. Veľké náušníky dobre sedia na ušiach a poradia si aj s útlmom okolitého hluku, pri dlhšom používaní však trochu tlačia na ušiach kvôli silnejšiemu prítlaku. Na nich sa nachádzajú ovládacie tlačidlá, ale aj audio konektor pre káblové pripojenie. Ovládanie slúchadiel je pomocou niekoľkých tlačidiel a chce to trochu praxe.

Pomocou Bluetooth možno slúchadlá pripojiť k smartfónu a vďaka mikrofónu sa dá  s nimi aj telefonovať. Pripojenie je veľmi jednoduché a zaberie iba niekoľko sekúnd. Dosah je výborný, pri vzdialenosti 15 metrov od telefónu sme nemali žiadny problém prehrávať hudbu bez výpadkov. Prekvapením je aj slušný dosah vo väčšom panelákovom byte s viacerými stenami v ceste signálu.

JBL Synchros E50BT 03

Batéria má podľa výrobcu vydržať 18 hodín nepretržitého prehrávania, čo sa nám takmer vždy podarilo aj dosiahnuť. Prekvapením je spôsob dobíjania batérie. Nie je tu bežný nabíjací microUSB konektor, ale audio-USB konektor od výrobcu, ktorý slúži na dobíjanie. Slúchadlá majú 2,5 mm jack, výrobca dodáva v balení aj prepojovací kábel (2,5 mm jack – 3,5 mm jack).

Kvalita reprodukovaného zvuku je výborná. Frekvenčné pásma sú vyrovnané, basy sú veľmi dobré, výšky sú čisté a celkovo je hudba prirodzená. ShareMe je funkcia, ktorá dokáže spárovať viac slúchadiel E50BT alebo E40BT a zdieľať medzi nimi hudbu. Túto funkciu sme však nemohli vyskúšať, keďže máme k dispozícií len jeden model. Telefonovanie so slúchadlami vďaka prítomnému mikrofónu je pohodlné, kvalita je veľmi dobrá.

JBL Synchros E50BT 05

JBL Synchros E50BT poskytnú výborný pomer medzi kvalitou zvuku, funkciami a cenou. Pripojenie pomocou Bluetooth je veľmi jednoduché a s veľkým dosahom, batéria má výbornú výdrž a kvalita reprodukcie patrí medzi tie najlepšie. Ovládanie skladieb nie je najideálnejšie a tiež tlačenie slúchadiel po dlhšej dobe počúvania. Napriek týmto menším výhradám si však rozhodne nájdu slúchadlá svojich fanúšikov, pretože ponúkajú dostatočnú kvalitu.

Meniče: 50 mm
Frekvenčný rozsah: 20 – 20 000 Hz
Impedancia: 32 Ω