Domov Audio Recenzia: UE Mini Boom

Recenzia: UE Mini Boom

Možno ho pripojiť k akémukoľvek zariadeniu na prehrávanie hudby s rozhraním Bluetooth a podľa slov výrobcu vie jeho vnútorná dobíjacia batéria prehrávať hudbu až 10 hodín. Dobíjanie batérie je jednoduché – slúži na to microUSB konektor. Vďaka masívnemu rozšíreniu tak nebude problém nabiť ho hocikde.

Počúvať hudbu je jednoduché – stačí z ľubovoľného prehrávača s rozhraním Bluetooth streamovať zvuk. Overovali sme aj dosah signálu. V našich testoch v panelovom byte sme reproduktor umiestnili do vzdialenosti asi 5 metrov, vo voľnom priestranstve udáva výrobca až 15 metrov. Okrem bezdrôtového spojenia sa dá použiť aj linkový 3,5 mm vstup. Navyše UE sa dá spárovať až s ôsmimi zariadeniami a dve dokážu hrať naraz (spárované zariadenia súčasne s prepínaným systémom play/pause bez nejakého prepínania).

Logitech_UE_MiniBoom_08

Rozmery reproduktora sú 111×67×61 mm a hmotnosť je 301 gramov. Či už budete cestovať, baviť sa s priateľmi alebo len leňošiť doma, reproduktor bude vďaka malým rozmerom, jednoduchému ovládaniu a čistému hlasnému zvuku dokonalým hudobným spoločníkom. Ako nevýhodu vnímame krátku dobu, kým sa reproduktor sám vypne – stačia len tri minúty ticha a reproduktor sa sám vypne.

Logitech_UE_MiniBoom_04Logitech_UE_MiniBoom_06

Výhodou Logitech UE Mini Boom je i fakt, že v prípade potreby k nemu môžeme pripojiť aj druhý reproduktor. Párovanie funguje tak, že je spárovaný iba prvý reproduktor, cez ktorý sa zvuk prenáša ďalej do druhého. Ak sa však batéria vybije v prvom reproduktore, zvuk nepočuť ani z druhého, keďže sa zvuk prenáša cez prvý (spárovaný) reproduktor. Vtedy treba opätovne manuálne pripárovať druhý reproduktor, za čo môže nevýhoda technológie Bluetooth – neschopnosť prenášať zvuk do dvoch zariadení naraz a preto musia reproduktory komunikovať tak, že ide jeden cez druhý.

Logitech_UE_MiniBoom_12 Logitech_UE_MiniBoom_13

Toto riešenie však funguje iba na mobilných platformách – Android a iOS. Po spárovaní jedného reproduktora si treba stiahnuť aplikáciu Mini Boom z Google Play Store alebo AppStore z Apple. V nej si následne spárujeme oba reproduktory. V aplikácií sa dá nastaviť spôsob prednesu hudby – zrkadlenie (rovnaká hudba na oboch reproduktoroch), delenie na ľavý a pravý (prvý z reproduktorov hrá ako ľavý a druhý z nich ako pravý), pričom ich možno aj vymeniť navzájom (prvý hrá ako pravý, druhý ako ľavý).

Logitech_UE_MiniBoom_16

Reproduktor je dostupný vo viacerých farebných variantoch – v oranžovej, purpurovej, červenej, žltej a čiernej. Vďaka odolnej kovovej konštrukcii s pogumovaným povrchom znesie aj občasné drsnejšie zaobchádzanie, takže ho môžete bez obáv hodiť do svojej tašky, športového vaku alebo kufru auta. Okrem toho je tu aj mikrofón, takže ho možno použiť aj ako hands-free. Napriek vyššej cene reproduktor Logitech UE Mini Boom odporúčame. Vhodný je pre každého, určite si ho však obľúbia aj náročnejší používatelia a častí cestovatelia.

Rozmery: 111×67×61 mm
Hmotnosť: 301 gramov
Meniče: 2× 1“ širokopásmový, 1× pasívny žiarič