Domov Periférie Recenzia: Logitech G19s Gaming Keyboard

Recenzia: Logitech G19s Gaming Keyboard

Logitech G19s je len o niečo rozmerovo väčšia, ako je bežná veľkosť klávesnice. Extra šírka na strane pochádza z dodatočných 12 programovateľných kláves a v hornej časti sa nachádza rada kláves médií, klávesy pre nastavenia a veľký LCD displej. Väčšina z klávesnice je matnej čiernej farby okrem miesta okolo kláves, ktorá je kovovo tmavo modrej farby, ktorá sa leskne vo svetle. Klávesnica disponuje aj funkciou z názvom Anti-Ghosting. Ide o funkciu, ktorá zaisťuje, že každý stisk každej klávesy je zaznamenaný aj keď stačíte viac kláves naraz.

Logitech g19s_02

Klávesnica ponúka aj dva vysokorýchlostné porty USB 2.0, takže môžete prenášať dáta do a z prenosných zariadení – napríklad prehrávaču MP3 a flash disku – a súčasne dobíjať zariadenia napájané akumulátormi. Pomocou softvéru Logitech Gaming Software (LGS) môžete nastaviť podsvietenie kláves ľubovoľnou farbou. písmen, číslic a symbolov, a možnosť naprogramovať klávesy. Výrobca farebne oddelil klávesy WASD a šípky a zároveň chválime hydrofóbny poťah na opierke dlaní pomáha zaistiť, aby sa vám ruky ku klávesnici nelepili, zatiaľ čo odolný dvojitý UV poťah zaručuje extrémnu trvanlivosť podtlače kláves.

Logitech g19s-lcd

Hlavným rysom G19s, je aj farebný LCD displej umiestnený vo vrchole klávesnice. Má pomerne slušné rozlíšenie a displej je možné nakloniť čiže aj zorný uhol je na slušnej úrovni. Zobrazovacia jednotka je krytá čírim plastom, ktorý pomáha chrániť obrazovku pred poškodením. Po ľavej strane LCD sú ovládacie tlačidla na pohybovanie sa v menu LCD displeja. Pri nich sa nachádza prepínač herného režimu. Verte nám, že tento prepínač využijete a slúži k tomu, aby počas hry keď ste najviac zahĺbený do hry a nechtiac by ste mohli stlačiť napríklad na klávesu Windows a ocitli by ste sa na ploche.

gaming_software_Logitech_G19s_03

Na pravej strane nad numerickou klávesnicou sa nachádza koliesko, ktorým môžete rýchlo ovládať zvuk a nad týmto kolieskom sa nachádzajú tlačidla na ovládanie médií. Klávesnica nás prekvapila aj tým, že okrem pripojenia štandardne k počítaču pomocou USB bude potrebné prepojiť klávesnicu pomocou priloženého zdroja napájania. Preto sa uistite, že mate k dispozícii naviac zásuvku. Aj keď sa herná klávesnica väčšinou používa pri hraní hier nepáčilo sa nám, že klávesnica ma anglické rozloženie znakov.

gaming_software_Logitech_G19s_01

Herná klávesnica a jej hardvér je len polovica rovnice. Druhá polovica je v už spomenutom softvéri LGS. Klávesnica Logitech vyžaduje inštaláciu najnovšej verzii softvéru  ešte pred pripojením klávesnice. LGS je skutočne veľmi dobrý a je schopný detekovať všetke Logitech periférie série G. V tomto prípade po nainštalovaní, bol schopný detekovať G19s klávesnicu. So softvérom, ste schopný priradiť makrá na G-Keys, importovať alebo exportovať vlastné profily, priradiť akcie a aplikácie na LCD displeji a priradenie používateľských farieb podsvietenia klávesnice. Väčšina hráčov bude pravdepodobne tráviť svoj čas pohrávaním s profilmi a priraďovaním vlastných skratiek pre obľúbené hry. Dobré je aj to, že môžete tiež priradiť rôzne farby pre každý profil, takže môžeme ľahko na prvý pohľad vedieť, že aký profil je nastavený.

gaming_software_Logitech_G19s_02

Táto klávesnica je určená pre vášnivých hráčov apomocou aplikácie LGS si môžete nakonfigurovať 12 programovateľných „G-kláves“, ktorým možno priradiť až 36 rôznych funkcií v troch odlišných režimoch, takže jednej klávese môžete priradiť až tri makrá, ale myslíme si, že veľké plus je aj prispôsobiteľný LCD panel. Na tomto paneli si môžete nastaviť jednoduché informácie a tak využiť LCD displej či už ako zobrazovanie času, informačný výkonný monitor, ktorý môže ukázať, aké je zaťaženie procesora, a množstvo pamäte RAM, ktoré používate vo svojom počítači. Ďalej si môžete nastaviť YouTube Video Viewer, RSS čítačku.
V balení nájdete klávesnicu, opierku na ruku,užívateľskú dokumentáciu, napájací adaptér.

Rozmery: 508×228,6×43,18 mm (Š×D×V)
Hmotnosť: 1074 gramov