Domov Audio Recenzia: Harman/Kardon Esquire 2

Recenzia: Harman/Kardon Esquire 2

Používatelia, ktorí majú radi kvalitné audio produkty a eleganciu sa majú na čo tešiť. Nami testovaný prenosný Bluetooth reproduktor Harman/Kardon Esquire 2 ponúka zaujímavý dizajn, kvalitnú reprodukciu a ďalšie funkcie.

HarmanKardon_Esquire_2_04

V balení je reproduktor, microUSB kábel pre nabíjanie a manuály. Rozmery produktu sú 190×130×34 mm, pričom hmotnosť je 599 gramov. Oceňujeme malé rozmery, vďaka ktorým je Esquire 2 prenosné zariadenie, ktoré sa hodí aj na pracovný stôl a zaujme dizajnom, pričom slúžiť môže aj ako externá batéria (powerbank). Predná strana je pokrytá plastovou mriežkou, ktorá bude veľkým magnetom na nečistoty. V strede sa pýši strieborné lesknúce sa logo spoločnosti. Celé hrany obopína kovový rám, ktorý dodáva reproduktoru eleganciu a pevnosť.

HarmanKardon_Esquire_2_03

Zadná strana je z čierneho kusu plastu a nechýba ani podstavec pre umiestnenie na stôl. V prípade použitia nájdu využitie tri gumové podložky na podstavci a ráme, aby reproduktor nerezonoval. Na ľavej strane je pätica diód, ktoré indikujú stav nabitia integrovanej batérie. Na hornej strane sú tlačidlá pre zapnutie/vypnutie, párovanie Bluetooth, ovládanie hudby či prijatie/zavesenia hovoru, vypnutie mikrofónu a kolíska pre ovládanie hlasitosti. Na pravej strane ostáva microUSB konektor pre nabíjanie reproduktora, 3,5 mm jack vstup a USB výstup pre nabíjanie iných zariadení.

HarmanKardon_Esquire_2_01

Reproduktor ohromí výkonom 2× 8W, ktorý pre mnohých na prvý pohľad malého a prenosného produktu znie ako fantázia. Realita je však taká, že okrem výkonu tu azda každý ocení aj kvalitnú reprodukciu zvuku. Menším problémom je hlasitosť nad úrovňou 70%, kde dochádza k miernemu skresleniu zvuku najmä pri basovej zložke. Pri maximálnych hlasitostiach pri basoch reproduktor vibruje čo však nevadí, keďže toto výrobca vyriešil gumovými podložkami, záleží však aj podľa materiálu a ploche, na ktorej je umiestnený, navyše frekvenčné pásma možno doladiť v ekvalizéri.

HarmanKardon_Esquire_2_05

Prenosný reproduktor s prehľadom ozvučí veľkú izbu a to aj cez niekoľko hlasno hovoriacich ľudí. Pri pripojení produktu cez Bluetooth so smartfónom sme dosiahli veľmi dobrý dosah. Niekoľko múrov vo veľkom byte nespôsobí žiadne problémy vďaka čomu  sa možno pohybovať po byte a reproduktor nechať na stole. Hlavnou parketou Esquire 2 je rocková, metalová či rapová hudba, ktorá z neho hrá výborne čo sa týka podania kvality reprodukcie zvuku.

HarmanKardon_Esquire_2_06

Model má basový potenciál a je vhodný aj fanúšikom elektronickej hudby. Reproduktor obsahuje sadu štyroch mikrofónov pre skupinové konverzácie a potlačenie okolitého hluku, ktoré funguje výborne. Harman/Kardon Esquire 2 je kvalitný, prenosný a kompaktný reproduktor, ktorý sa vďaka modernému dizajnu nemusí za nič hanbiť. Predovšetkým nie za svoj zvukový výkon, ktorý je kvalitný. Ocenili by sme aj nižšiu cenu, ktorá by bola dostupnejšia pre masy – odporúčané cena od výrobcu je 199 eur.

Parametre a špecifikácie:

Rozmery: 190×130×34 mm
Hmotnosť: 599 gramov