Po prvý raz si budú môcť na Slovensku preniesť svoje číslo jednoducho cez internet aj zákazníci s predplatenou kartou. S touto novinkou oddnes prichádza 4ka na svojom eshope. Až štvrtina zákazníkov prichádza k najmladšiemu operátorovi so svojim existujúcim číslom.
Takmer polovicu telefónnych čísiel (49%) si zákazníci 4ky preniesli z O2. Necelá tretina (28%) prenesených čísel doteraz využívala služby Orange Slovensko a 23% ich do 4ky prišlo z portfólia Slovak Telekomu. Za prenos telefónneho čísla zákazník v 4ke neplatí. V dnešnej dobe sa svojho telefónneho čísla zákazníci neradi vzdávajú, sú naň zvyknutí a majú ho niekoľko rokov. Preto stačí zmeniť operátora a nie číslo. Zvyčajne ide o jednoduchú a nekomplikovanú operáciu.
Aby prenos telefónneho čísla naozaj prebehol hladko, zákazník by sa mal ubezpečiť, že má vysporiadané všetky faktúry u svojho súčasného operátora. Zároveň by sa mal uistiť, na akú osobu je jeho telefónne číslo vedené. Niekedy totiž môže ísť číslo, ktoré využíva dieťa, no v skutočnosti patrí rodičovi, alebo manželka používa číslo vedené na svojho muža. Najlepšie je overiť si správnosť osobných údajov na poslednej faktúre od súčasného operátora.
Zdroj: TS