Domov Audio Recenzia: Genesis H59

Recenzia: Genesis H59

Genesis je menej známa spoločnosť na našom trhu. Nedávno sme priniesli duel jej dvoch myšiek. Výrobca má však v portfóliu aj slúchadlá, otestovali sme model H59. Každý fanúšik hier vie, že dobré slúchadlá môžu zvýšiť herný zážitok a pocit z hry. Čo všetko prináša testovaný model?

genesis-h59-01

Slúchadlá sú zabalené v krabici z tenkého kartónu, v ktorom je miesto na priehľadnú fóliu, vďaka čomu už pred vytiahnutím možno vidieť samotný model. Dizajnovo sú slúchadlá jednoduché, spracované z plastu a farebne ladené do čierno-červenej farby. Páči sa nám prítomnosť matného povrchu, ktorý minimalizuje odtlačky prstov, prípadným škrabancom sa však používateľ nevyhne.

genesis-h59-02 genesis-h59-03 genesis-h59-04

Slúchadlá sú masívne, avšak po dlhšom čase tlačia. Na hlavu sadnú akurát, dajú sa aj vysunúť a prispôsobiť pre rôzne veľkosti hlavy. Základný kábel slúchadiel má dĺžku 150 cm, je na ňom umiestnené ovládanie hlasitosti a vypínač mikrofónu (ktorý v prípade nevyužívania možno odpojiť). Kábel používa spoločný 3,5 mm jack konektor pre slúchadlá a mikrofón. V balení je však aj predlžovací metrový kábel, ktorý používa oddelený 3,5 mm jack konektor zvlášť pre slúchadlá a mikrofón.

genesis-h59-05 genesis-h59-06 genesis-h59-07

Dôležitá je samozrejme kvalita zvuku, H59 ponúka pomerne výrazné basy pri počúvaní a to aj pri vyššej hlasitosti. Horšie sú na tom výšky, ktoré sú dosť výrazné a pri vyššej hlasitosti až nepríjemné. Stredy sú nevýrazné a pri počúvaní hudby chýbajú. Tento nedostatok sme nevyriešili ani úpravou v ekvalizéri. Slúchadlá sú však vhodné na hry a filmy, pre počúvanie hudobných žánrov nie sú veľmi vhodné. Čo sa týka kvality zvuku, je tu stále čo zlepšovať.

genesis-h59-08

Mikrofón je taktiež pre mnohých používateľov dôležitý, vyžadujú ho často aj hráči, ktorí ho používajú na komunikáciu medzi sebou. Prekvapila nás jeho dobrá kvalita, oceňujeme aj možnosť odňať ho v prípade, že ho aktuálne používateľ nepotrebuje. Slúchadlá sú vhodné na hry a filmy, avšak na počúvanie hudby sa nehodia, kvôli spomenutým nepríjemným výškam a nevýrazným stredom.

Parametre a špecifikácie:

Frekvenčný rozsah: 20 – 20 000 Hz
Veľkosť meniča: 40 mm