Domov Novinky ProtonMail prináša veľké zmeny. Čo sa mení?

ProtonMail prináša veľké zmeny. Čo sa mení?

Zdielať

ProtonMail má nový názov a hlbšiu integráciu s VPN, kalendárom a funkciami jednotky.

Najväčšia šifrovaná e-mailová služba na svete a populárna aplikácia ProtonMail sa rebrandovala na Proton. V rámci tohto rebrandingu spoločnosť spája ProtonMail so svojimi ďalšími službami Proton VPN, Proton Calendar a Proton Drive. Aj keď v poštovej službe nedochádza k výraznejším inováciám, táto integrácia bude prvým ekosystémom na svete, ktorý sa zaoberá ochranou súkromia v predvolenom nastavení. Proton má novú webovú stránku, na ktorej môžu noví aj súčasní používatelia používať adresu @proton.me namiesto @protonmail.com. Okrem toho rebrand ponúka plány Free, Mail Plus a Unlimited. Free poskytuje 1GB úložného priestoru, Mail Plus je 3,99 USD/mesiac s 15GB a Unlimited je 9,99 USD/mesiac s 500GB úložného priestoru.

TIP: Zaregistrujte si ProtonMail účet a skúste si napríklad na pol roka prémium účet (Mail Plus)

„Už mnoho rokov internetu dominujú obchodné modely založené na reklamách, ktoré zneužívajú súkromie a využívajú naše najintímnejšie údaje na finančné účely,“ povedal Andy Jen, zakladateľ a generálny riaditeľ spoločnosti Proton. „Poslaním firmy je poskytnúť alternatívu a pomôcť vybudovať spravodlivú internetovú ekonomiku, ktorá bude fungovať v prospech používateľov a celej spoločnosti. Transformácia od individuálnych služieb na ochranu súkromia smerom k integrovanému ekosystému ochrany súkromia je nevyhnutným krokom k vybudovaniu úplnej náhrady za ponuku veľkých technologických spoločností,“ uvádza.

Zmena značky a integrácia služieb zabezpečí lepšiu funkčnosť a lepší používateľský zážitok. Spoločnosť má aj vizuálnu zmenu značky s novými logami, ktoré prezentujú rodinu jej služieb. Nedávno tiež urobila ďalšie kroky v transformácii svojho podnikania. Minulý mesiac získala SimpleLogin, open-source službu na vytváranie e-mailových aliasov. Táto akvizícia poskytuje používateľom prostredníctvom jej produktov súkromnejšie a bezpečnejšie online prostredie. „Urobili sme veľký krok vpred pri redefinovaní našej vizuálnej identity a používateľského zážitku,“ povedal Varun Kabra, CMO firmy Proton. Zjednotením produktov po technickej aj estetickej stránke robíme súkromie dostupnejším a príjemnejším pre každého ako kedykoľvek predtým.

Zdroj