O2 má pätnásť rokov po vstupe na trh takmer 2,3 milióna zákazníkov.
Ako uvádza operátor, počet zákazníkov (aktívnych SIM kariet) vzrástol v sledovanom období na 2,28 mil. Operátor pritom už 15 rokov poskytuje služby telekomunikačného operátora zákazníkom od základného spojenia so svojimi blízkymi prostredníctvom hlasu a správ za ten čas postupne pridali do portfólia aj dátové balíky, zábavu, TV služby, bezdrôtové pripojenie domácností k internetu ďalšie. Vo februári operátor spolu so zákazníkmi mohli osláviť 15. výročie, pri ktorom operátor rozdávali dáta (pri 15. výročí to bolo symbolicky jednorazovo 15GB dát platných 30 dní, alebo do vyčerpania dát, pozn. red.).
Pre všetkých (teda aj nezákazníkov operátora) ponúkol O2 službu Voyo bezplatne na 3 mesiace. Ďalej operátor pomáhal aj Ukrajincom rozdávaním bezplatných SIM kariet (s dátami a volaniami), zatiaľ čo Slovákom služby zdražoval: digitálny bonus znížil o 1 euro pri každom čísle na mesiac (teda nešlo napríklad o predtým avizované administratívne náklady, žeby operátor znížil bonus na faktúru, ale na každé číslo, čo napríklad pri 3 číslach O2 fér na faktúru znamenalo zdraženie hneď o 3 eurá mesačne, pozn. red.). Operátor tiež ohlásili pokrytie vlastnou 5G sieťou v desiatkach lokalít na Slovensku, pričom sieť piatej generácie buduje ďalej. Od polovice marca operátor pokryl 23 nových lokalít, pričom celkovo O2 pokrýva najmodernejšou sieťou už 87 lokalít na Slovensku. Zákazníci si zároveň môžu jednoducho overiť, či sa nachádzajú v 5G pokrytí, na mape umiestnenej na webe O2. Viac o 5G potom nájdu na tejto podstránke.