Domov Novinky nVIDIA predstavila aktualizovaný plán grafik

nVIDIA predstavila aktualizovaný plán grafik

Zdielať

NVidia konferencia-4Pri úvodnom prejave na výročnej Nvidia grafickej Technologickej konferencii v San Jose, Kalifornia, kde CEO Len-Hsun Huang predvádzal aktualizovaný plán grafik. Titulok oznámenia bol “Pascal” grafickej rodiny, ktorá bude nasledovať tohtoročnú grafiku Maxwell. Grafika Pascal je naplánovaný na rok 2016.

Nová rada grafických kariet bola pomenovaná po francúzskom matematikovi zo 17. storočia Blaise Pascal. Nvidia nám tiež umožní niektoré kľúčové technológie, ktoré budú využité v grafike Pascal pre dosiahnutie vyššieho výkonu. Hlavné zálohy, ktoré budú prítomné v Pascale boli načrtnuté v štyroch zarážkach od NVIDIA zobrazenej nižšie:

  • 3D Pamäť: DRAM čipy umožňujú grafike získať dáta z pamäti rýchlejšie – zvýšenie priepustnosti a účinnosti – čo nám umožňuje postaviť viac kompaktnú grafiku
  • Výsledok: niekoľkokrát väčšiu šírku pásma, viac než dvojnásobnú kapacitu pamäte a štvornásobne energetickú účinnosť
  • Unified Memory: Umožní, aby stavebné aplikácie, ktoré využívajú toho, čo grafiku a procesor môžu spraviť rýchlejšie a ľahšie povolenie tým, že procesor sprístupni grafickú pamäť, a grafika prístup k pamäti procesora, takže vývojári nemusia alokovať zdroje medzi týmito dvoma.
  • NVLink: Dnešné počítače sú obmedzené na rýchlosť, pri ktorej sa môžu údaje pohybovať medzi procesorom a grafikou. NVLink kladie široké hrdlo medzi procesorom a grafikou, čo umožňuje tok dát na viac ako 80 GB za sekundu, v porovnaní so 16 GB za sekundu teraz k dispozícii pri DDR3 zapojených na 128 bitovú zbernicu.
  • Pascal Modul: Nvidia navrhla modul do Pascal grafiky s NVLink. V jednej tretine veľkosti štandardnej dosky používanej dnes, kde bude dať silnú grafiku do niekoľkých kompaktných tvarových faktorov.

NVidia konferencia

Rozhranie pamäte bude lepšie od stovky až tisíce bitov šírku: Nižšie na obrázku je vidieť, že NVIDIA kladie veľké Pascal rozvojové zameranie do pamäte sprevádzajúc grafiku, ako štruktúra pamäti/rozhranie a spôsob, akým táto pamäť je zjednotená s pamäťovou procesora. 3D pamäť bude až grafické rozhranie zo stoviek bitov na tisíce kúskov, zdôraznil Huang vo svojom programovom vyhlásení. Šírka pásma bude ťažiť z “veľkého skoku”, stačí sa pozrieť na nižšie uvedenom grafe vidieť, čo sa stane, vďaka tejto 3D pamäte a heterogénne vykonávanie.

NVidia konferencia-3NVidia konferencia-2

Tiež zlepšiť rýchlosť prenosu dát vnútri vášho počítačového systému, NVIDIAa navrhuje NVLink chip-to-chip rozhranie nahradiť v súčasnosti populárnym PCI-e 3.0 štandardom a ponúknuť medzi piatimi a dvanásťkrát toľko výkonu.

Viac informácií o Pascal GPU, vrátane jeho inováciam, sľubuje počas budúceho odhalenia. Ako sme spomenuli na začiatku ešte budeme čakať dlhú dobu až uvidíme Pascal hardvér. Ten je naplánovaný na rok 2016.

Zdroj: Hexus

Odpovedať

Vložte komentár prosím!
Zadajte svoje meno