Zatiaľ čo celosvetové dodávky smartfónov naďalej klesajú, Honor zaznamenala pôsobivé čísla rastu.
Týka sa to niekoľkých kľúčových trhoch, vrátane Európy, Blízkeho východu a Afriky a Latinskej Ameriky. Na základe údajov Counterpoint Research zaznamenala agresívna expanzia značky v Európe 400% ročný nárast dodávok, čo je v súčasnosti pre iné značky v tomto regióne prakticky nevídané. Mali by sme spomenúť, že firma sa od materskej Huawei oddelila až v novembri 2020 a ako samostatná značka sa do Európy vrátila v októbri 2021. Značka tiež rýchlo nadviazala spoluprácu s niektorými z najväčších európskych mobilných operátorov.
Séria Honor 50 a 70 strednej triedy slúžil ako kľúčový motor rastu spoločnosti počas roka 2022 aj v tomto roku. Okrem toho sa v Taliansku a východnej Európe presadil aj cenovo výhodná séria X. Vlajková séria Magic zaznamenala dobrý dopyt na západoeurópskych trhoch. Firma zaznamenala obrovský rast aj v regióne Blízkeho východu a Afriky s 500% ročným nárastom dodávok, a je teraz v prvej päťke z hľadiska dodávok v Spojených arabských emirátoch, Saudskej Arábii a Iraku. Latinská Amerika bola v 1. štvrťroku najsilnejším regiónom značky z hľadiska dodávok so 700% nárastom v porovnaní s minuloročnými hodnotami.
Dodávky sa v porovnaní so 4. štvrťrokom 2022 viac ako strojnásobili a firma zaznamenala rast na všetkých kľúčových trhoch v regióne vrátane vstupu do prvej päťky v Kolumbii a Peru spolu s dostatočnými dodávkami v Paname a Guatemale. Pri pohľade do budúcnosti sa analytici domnievajú, že spoločnosť je pripravená posilniť svoju pozíciu na viacerých kľúčových trhoch vo vyššie uvedených regiónoch, ako aj získať dynamiku a zvýšiť distribúciu v maloobchodných kanáloch a kanáloch mobilných operátorov. Nadchádzajúce hodnoty rastu sa v porovnaní so súčasnými hodnotami pravdepodobne znížia, ale očakáva sa, že výrobca si udrží stabilný nárast dodávok na svojich kľúčových trhoch.