GMail sa rozhodol využiť to, že reklamné emaily sú plné obrázkov v prospech používateľov. Obyčajný výpis prichádzajúcich správ zvlášť v prípade reklám pôsobí nudne a nezaujímavo.
Pretože sú ale reklamné oznámenia plné obrázkov, napadlo Google, že by ich mohol využiť. Preto ak máte v doručenej pošte zvláštny panel pre reklamné letáky, môžu sa vám správy radiť vedľa seba ako miniatúry. Ak ste sa už postarali o zaradenie všetkých reklám do spamu ani nemáte nastavený príslušný panel, takže vás novinka vôbec nemusí vzrušovať. V opačnom prípade sa k experimentu prihlásite na túto stránku. Novinka je však zatiaľ dostupná na testovanie najbližšie len v českom jazyku. Slovenčina by mala prísť do testu čoskoro.
Takto vyzerá nový experiment na GIF obrázku vytvorenom spoločnosťou Google.
Zdroj: Official Gmail Blog