Domov Novinky Užitočná recenzia neobsahuje vulgarizmy

Užitočná recenzia neobsahuje vulgarizmy

Zdielať

Kto nakupuje na internete, ten vie, že je čoraz náročnejšie vybrať si zo širokej ponuky kvalitný e-shop. Existuje na to jednoduché riešenie – spoľahnúť sa na skúsenosti iných. Slováci sa čoraz viac riadia recenziami, no nielen to, každý rok stúpa aj počet tých, ktorí recenzie píšu.

Platba internet

Zatiaľ čo v roku 2011 bolo ohodnotených len o málo viac ako 153-tisíc nákupov, minulý rok množstvo recenzií stúplo na bezmála 964-tisíc. Celkovo na Heureke zanechali Slováci už takmer tri milióny recenzií – každá štvrtá obsahuje aj slovné odporučenie. Internetové porovnávače cien e-shopy pravidelne kontrolujú, no spoliehajú sa aj na spätnú väzbu od zákazníkov.

Preto do recenzie patria aj informácie o tom, či e-shop uvádzal všetky informácie pravdivo, alebo či nemenil v priebehu objednávky cenu alebo podmienky nákupu. Dobrý e-shop vie správne reagovať aj v momente, kedy nastali komplikácie. Mal by dať zákazníkom vedieť, ak takáto situácia hrozí a aj napraviť vlastné pochybenie, prípadne pomôcť zákazníkovi s problémom. Na základe týchto informácií sa môžu preň rozhodnúť aj budúci zákazníci.

Zabezpecene https

Kvalitu e-shopu nie je možné hodnotiť na základe sklamania zákazníka z produktu. Ak produkt, ktorý ste si kúpili, nefunguje, ako má, má iný farebný odtieň alebo s ním máte iný problém, nepíšte o tom do recenzie e-shopu. Produkty je možné hodnotiť osobitne, tam sú tieto informácie na mieste. Zamerajte sa teda radšej na hodnotenie jeho komunikácie a služieb. Častým problémom sú útoky, pejoratívne vyjadrenia alebo invektívy.

Zdroj: TS