V poslednej dobe sa zdá, že medzi používateľmi Netflixu vládne pobúrenie.
Zákazníci, ktorí si doteraz užívali nekonečné hodiny filmov a televíznych relácií, sú teraz nespokojní a začínajú hlasno vyjadrovať svoje názory. Je zrejmé, že táto situácia sa netýka iba jednotlivcov; mnohí používatelia sa zhromažďujú na sociálnych médiách a diskusných fórach, aby spoločne preberali svoje obavy a zdieľali informácie o tom, ako rušia svoje predplatné. Na prvý pohľad by sa mohlo zdať prekvapivé, že taká veľká skupina ľudí je ochotná vzdať sa prístupu ku knižnici plnej obsahu na populárnej platforme. Avšak otázka znie: čo presne spôsobilo toto pobúrenie? Kritika súvisí najmä s nedávnym obmedzením zdieľania používateľské účtu mimo domácnosti. Používatelia píšu o tom, prečo majú predplatné a prečo ho zrušia.
Nárast zrušení predplatného však nebol spôsobený iba koncom zdieľania hesiel. Bývalí predplatitelia uviedli aj sťažnosti na kvalitu obsahu, ktorý platforma poskytuje. Ďalšou príčinou ich nevôle bolo zrušenie dlhoročne sledovaných seriálov. Je otázne, ako Netflix zareaguje na masový odchod svojich používateľov. Je nepravdepodobné, že by služba výrazne zareagovala na tento trend odchodu a kritiku zo strany dlhoročných predplatiteľov. Pri zavedení obmedzenia používania účtov mimo domácnosti sa predpokladá, že sú si vedomí, že to sprevádza odchod časti nespokojných používateľov. Veria však, že príchod nových členov mimo domácnosti kompenzuje stratu.