Tieto doterajšie obmedzenia viedli dokonca až ku zablokovaniu.
Pri situácii, keď si používateľ predpláca cloudové úložisko a má ho naplnené zhruba do polovice kapacity, a zrazu sa objaví upozornenie, že používateľské konto je zablokované, lebo používateľ presiahol limit v počte súborov. To je veľmi zvláštne obmedzenie, ktoré až donedávna platilo v službe Google Disk. Najmä, ak pri zobrazení hlásenia zistíte, že musíte zmazať dva milióny z piatich miliónov súborov, aby ste mohli službu naďalej využívať. Takéto hlásenie sa nedávno objavilo používateľovi siete Reedit, ktorý sa rozhodol s týmto zážitkom podeliť. Ten spočiatku veril, ako aj mnoho ďalších používateľov služby, že ide len o technickú chybu, ktorá bude čoskoro opravená.
Žiaľ sa tak nestalo a k problému sa mal vyjadriť hovorca služby Google Workspace. Podľa neho bol zavedený limit pre počet súborov v rámci jedného účtu. Limit má totiž zabezpečiť bezproblémový chod služby. Napriek tomu sa v podmienkach služby nehovorí o presne stanovenom počte súborov na jeden používateľský účet. Spomenuté sú napríklad len limity úložísk, alebo veľkosti nahrávaných súborov. Samozrejme, dotknuté percento používateľov bude malé, no napriek tomu v rámci seriózneho prístupu k zákazníkom, by túto skutočnosť mohla spoločnosť spomenúť vo svojich podmienkach. Google zrušil pôvodný limit na päť miliónový počet súborov, takže možný problém so súbormi je aspoň nateraz vyriešený.