Služba bude dostupná na „vybraných trhoch“ a potom sa plne rozšíri do USA a Kanady.
Kuriérska spoločnosť bude čoskoro fotografovať balíky na prahu domov, aby poskytla dôkaz o doručení, keď si nevyžadujú podpis. „Je to niečo, o čo žiadali obchodníci a zákazníci elektronického obchodu, a sme hrdí na to, že ako prví oznamujeme, že táto služba bude dostupná aj pre zákazníkov z radov domácností,“ uviedla Brie Carereová, riaditeľka pre zákazníkov spoločnosti FedEx. Nový program bude zrejme dobrým zdrojom ochrany pre spoločnosť a mal by pomôcť aj majiteľom podnikov, ktorých zákazníci nahlásia, že ich balík nebol doručený. Bude tiež dobrým zdrojom informácií pre zákazníkov, ktorí chcú zistiť, či sa balíky vôbec dostali k ich dverám, najmä ak sa stratili. Firma Amazon zaviedla podobný program s názvom Photo On Delivery už v roku 2018. Jeho cieľom bolo poskytnúť dôkaz o doručení a pomôcť zákazníkom nájsť ich balíky, ale bol dostupný len v určitých oblastiach.
Program umožňoval, aby spoločnosť použila snímky na overenie polohy balíka, vykonanie kontroly kvality a prešetrenie akýchkoľvek problémov, na ktoré upozornil zákazník, uviedol Amazon. Zákazníci, ktorí nechceli, aby sa fotografie ich balíkov vyhotovovali, sa mohli z programu odhlásiť. Zákazníci bez účtu FedEx si budú môcť prezrieť svoju snímku prostredníctvom nástroja na sledovanie zásielok firmy po zadaní svojho sledovacieho čísla. Tí, ktorí majú účet, si ho môžu pozrieť prostredníctvom nástroja FedEx Delivery Manager. Spoločnosť uvádza, že služba bude najprv dostupná pre používateľov aplikácie FedEx Delivery Manager na „vybraných trhoch“ a až potom bude spustená pre zákazníkov v USA a Kanade v čase sviatočnej prepravnej sezóny.