Vďaka službe ProSupport Plus pre používateľov koncových zariadení prebieha monitorovanie porúch na zariadení ešte pred tým ako sa stanú. Používatelia tabletov a počítačov značky Dell majú ako jediní možnosť využívať túto pokročilú technickú podporu.
Počet krokov potrebných na odstránenie poruchy sa vďaka tomu zníži o 58% a telefonovanie s linkou technickej podpory je kratšie až o 84%. Služba je k dispozícií pre koncových používateľov zariadeníl a distribútorov v 66 krajinách a v 19-tich jazykoch vrátane slovenčiny.
Využíva technológiu Dell SupportAssist, vďaka ktorej prebieha monitorovanie a diagnostika porúch ešte pred tým, ako sa prejavia. Ich odstránenie je automatické, alebo prebieha na diaľku. Používatelia majú vďaka tomu k dispozícií najmodernejšiu technickú podporu bez toho, aby boli zaťažovaní riešením problémov.
Zdroj: TS