Pred niekoľkými týždňami Apple predstavil novú generáciu iPhone 13, ktorý bude opäť hitom.
Fanúšikovská základňa zariadení je verná a hoci nová séria priniesla veľa zásadných zmien, ako je napríklad obnovovacia frekvencia displeja 120 Hz. Dizajn ani veľkosť sa však výrazne nezmenili, hoci výrez sa aspoň trochu zmenšil, nie však o veľa. V skutočnosti však nedošlo k veľkým inováciám a prieskum spoločnosti SellCell to odráža priamo u fanúšikov značky. V spomínanom prieskume sa zúčastnilo približne 5000 respondentov z USA, pričom išlo výlučne o súčasných majiteľov niektorých starších iPhonov. Ide teda o pomerne reprezentatívnu vzorku, ktorá bola navyše vybraná z osôb starších ako 18 rokov. Výsledky sú pomerne prekvapivé, pretože 64% respondentov odpovedalo, že nová séria iPhone 13 nie je veľmi vzrušujúci alebo vôbec nie je vzrušujúci.
Teda s najväčšou pravdepodobnosťou v kontexte technologických inovácií, pretože možno ani nadšenie Apple nesiaha do iných zaujímavých oblastí. 76,8% respondentov tiež vyjadrilo neochotu aktualizovať a kúpiť najnovšiu generáciu iPhonov. Nie je to však až také prekvapujúce, pretože telefóny Apple sú známe svojou dlhou životnosťou (najmä vďaka dlhej podpore iOS a pravidelným aktualizáciám, o čom používatelia s Androidom môžu len snívať). Hlavným dôvodom na upgrade by potom bol 120 Hz displej ProMotion na variantoch telefónu Pro. Dôvody neochoty zaobstarať si nový model sú oveľa rôznorodejšie a najväčšia časť odpovedí uvádza absenciu Touch ID. Je tu však veľa zaujímavých (a nepredvídateľných) odpovedí. Napríklad povera o čísle 13 by nenapadla len tak niekoho…