Štvrtý mobilný operátor ako prvý prináša na slovenský trh produkt, ktorý dáva do popredia dáta pred volaniami a SMS. Revolučne otáča filozofiu, s akou tu roky pôsobia starí operátori. Keď dáta, tak veľa – hovorí 4ka. Za 10 eur ponúka 10 GB dát v sieti 4ka, ku ktorým pridáva aj 100 minút alebo SMS v celej EÚ a ešte oveľa viac.
Noviniek v oblasti automatického dobitia kreditu a online sledovania spotreby sa dočkala aj služba Moja 4ka. Slovenský operátor opäť prichádza s invenčnými riešeniami, ktoré čeria vody stojatého telekomunikačného trhu. Oddnes svojim zákazníkom ponúka nový produkt TO.10, ktorý im za rovných desať eur na 30 dní prinesie do mobilu 10 GB dát v sieti 4ky a stovku minút alebo SMS v celej EÚ.
Datacentrický balík TO.10 prichádza s automatickou obnovou, to znamená, že na rozdiel od existujúcich paušálov konkurentov sa obnovuje nie v čase, ktorý napevno zákazníkovi určuje operátor, napr. na konci mesiaca, ale podľa toho ako rýchlo zákazník spotrebuje svoje dáta v balíku. Ak 10 GB dát minie zákazník skôr, balík mu 4ka hneď automaticky obnoví, pokojne aj niekoľkokrát za mesiac. Ak zákazník dáta neminie, balík sa mu automaticky obnoví po uplynutí 30 dní.
Úhrada balíka v hodnote 10 eur sa realizuje z kreditu, balík TO.10 obsahuje: 10 GB dát vo vlastnej sieti 4ky, 100 minút alebo SMS v rámci všetkých sietí v SR a z/do EÚ, volania po 3. minúte vo vlastnej sieti 4ky, automatickú obnovu dát a minút/SMS každých 30 dní, alebo po vyčerpaní objemu dát v balíku, kontrolu spotreby cez novo spustenú Moju zónu a nastavenie automatického dobitia kreditu cez novo spustenú Moju zónu pre lepší komfort.
V balíku nie sú zahrnuté volania na špeciálne čísla ako audiotext, zákaznícku linku 950, skrátené čísla alebo platby za služby. Balík si môže zákazník aktivovať ku SIM karte Moja 4ka a to dvoma spôsobmi: na každej pobočke Slovenskej pošty alebo prostredníctvom SMS správy v tvare TO.10 na krátke číslo 950. Aktivácia balíka TO.10 na pošte je určená predovšetkým pre nových zákazníkov, ktorí môžu priamo pri kúpe SIM karty Moja 4ka požiadať o aktiváciu balíka.
Pre existujúceho zákazníka je výhodnejšia a pohodlnejšia aktivácia prostredníctvom SMS správy. Ak sa zákazník rozhodne na nejaký čas, napríklad počas pobytu v zahraničí, nevyužívať TO.10, vie si automatickú obnovu zastaviť zaslaním SMS v tvare TO.1O STOP na krátke číslo 950 a SIM karta mu bude po vyčerpaní aktuálneho balíka naďalej fungovať ako bežná predplatená karta Moja 4ka. Následne si zákazník môže zaslaním SMS TO.10 na 950 balík opätovne kedykoľvek zapnúť.
V prípade, ak chce zákazník využívať aj dáta v národnom roamingu, môže si aktivovať k balíku TO.10 dátový balík GIGA PLUS v objeme 1GB za 4 eurá. Ak ale vyčerpá 100 minút či SMS, ktoré sú zahrnuté v cene TO.10, skôr, zaplatí za ďalšie minúty alebo SMS len 4 centy za minútu, rovnako ako pri štandardnom využívaní služby Moja 4ka. Pravidelné, napríklad mesačné, dobitie kreditu v zákazníkom zvolenej výške, ako aj automatické dobitie kreditu pri jeho poklese pod určitú hranicu, si z platobnej karty môžu aktivovať všetci zákazníci.
Tradičnými spôsobmi na dobitie kredit ostávajú pobočky Slovenskej pošty, dobíjacie kupóny či jednorazová online úhrada kreditu na 4ka.sk. Operátor si prichystal pre zákazníkov novinku aj priamo na svojej internetovej stránke. Súčasťou webu je odteraz aj portál Moja zóna, ktorá slúži pre už spomínané pravidelné alebo automatické dobíjanie kreditu prostredníctvom platobnej karty ako aj na zobrazenie či kontrolu spotreby zákazníka so SIM kartou Moja 4ka.
Na plnohodnotné využívanie Mojej zóny je potrebná registrácia, ktorá však prebieha veľmi rýchlo a jednoducho. Základná kontrola spotreby je k dispozícii aj prostredníctvom jednorázového prihlásenia cez SMS token. Ihneď po zaregistrovaní si môže zákazník skontrolovať stav kreditu alebo zobraziť aktuálny prehľad spotreby. Okrem toho majú zákazníci výrazne uľahčený proces dobíjania kreditu.
Stačí, ak prostredníctvom Mojej zóny zákazník požiada o uloženie údajov o svojej platobnej karte pre účely dobíjania kreditu. Samotné údaje o karte však neukladá operátor, ale priamo jedna z popredných slovenských bánk, s ktorou 4ka spolupracuje. Zákazníci 4ky si môžu dobíjať kredit podľa vlastnej potreby. Prvou možnosťou je jednorázové dobitie kreditu, no sú tu aj pohodlnejšie spôsoby.
Tým druhým je pravidelné dobitie kreditu – zákazník nastaví hodnotu kreditu a časový interval, môže to byť mesiac či týždeň alebo konkrétny deň (napr. 15. deň v mesiaci), kedy chce mať kredit dobitý prostredníctvom platobnej karty o určitú sumu. Tretí spôsob je automatické dobitie kreditu – zákazník si nastavuje hodnotu dobitia, ak mu poklesne kredit pod hodnotu 0,50 eura alebo jedno euro. Vtedy sa mu automaticky pripíše kredit v hodnote, ktorú si nastaví. Môže to byť 4, 8, 10, 12 alebo 16 eur.
Automatické i pravidelné dobitia kreditu sa realizujú cez zabezpečený systém partnerskej banky. Pre oba spôsoby platí, že zákazník si môže nastaviť aj mesačný limit z platobnej karty, aby mal zákazník svoje platby pod kontrolou, ideálne, ak dobíja kredit cez platobnú kartu aj pre viaceré telefónne čísla. Do budúcnosti plánuje 4ka funkcionality Mojej zóny naďalej rozvíjať, pričom ďalšie vylepšenia pribudnú ešte počas tohto roka.