Domov Novinky Nokia mení svoje logo na začiatku novej éry

Nokia mení svoje logo na začiatku novej éry

Zdielať

V Nokii sa dejú zmeny, tie zásadné má naznačovať aj zmena loga.

Po tom, čo Pekka Lundmark prevzal divíziu telekomunikačných zariadení spoločnosti Nokia, generálny riaditeľ stanovil trojfázový plán – reset, akcelerácia a škálovanie. Po skončení prvej časti plánu sa spoločnosť teraz zameria na zrýchlenie a na znak zmeny stratégie prvýkrát za 60 rokov mení svoje logo. Upúšťa od modrej farby a nahrádza ju tým, čo je vzhľadom na situáciu vhodnejšie, čo znamená, že nie je pridelená žiadna konkrétna farebná schéma. Lundmark uviedol, že už nie je len firmou vyrábajúcou smartfóny, ale „spoločnosťou zaoberajúcou sa obchodnými technológiami“.

„Existovalo spojenie so smartfónmi a dnes sme spoločnosť zaoberajúca sa podnikovými technológiami.“ Okrem rastu podnikania v oblasti telekomunikačných zariadení sa firma zameria na predaj zariadení pre iné podniky. Medzi ne patria súkromné siete 5G a zariadenia pre automatizované továrne, čím by sa stala konkurentom pre Microsoft a Amazon v tejto oblasti. Lundmark spomenul, že Nokia zvažuje rozvoj a rast aj v iných oblastiach.

Zdroj