Používatelia Facebooku a Instagramu čoskoro získajú novú platenú možnosť overeného odznaku v podobe Meta Verified.
Predplatné v hodnote 12 USD mesačne na webe a 15 USD mesačne v systémoch iOS a Android poskytne používateľom modrú fajočku vedľa názvu ich účtu, ktorá im zabezpečí väčšiu viditeľnosť vo vyhľadávaní, komentároch a odporúčaniach spolu s ochranou pred vydávaním sa za niekoho iného, prednostnou zákazníckou podporou a exkluzívnymi funkciami. Používatelia v Austrálii (19,99 AUD na webe a 24,99 AUD na mobile) a na Novom Zélande (23,99 NZD na webe a 29,99 NZD na mobile) si budú môcť novú funkciu overovania predplatiť ešte tento týždeň. Keď sa používateľ prihlási do služby Meta Verified, bude musieť potvrdiť svoju totožnosť prostredníctvom štátneho preukazu totožnosti, ktorý sa zhoduje s profilovým menom a fotografiou jeho účtu.
Účty musia tiež spĺňať požiadavku minimálnej aktivity v súvislosti s históriou predchádzajúcich príspevkov a majiteľ musí mať aspoň 18 rokov. Podniky zatiaľ nemajú nárok na Meta Verified. Veľkým doplnkom nového plánu overovania je proaktívne monitorovanie vydávania sa za účet, ktoré je veľkým problémom na všetkých platformách sociálnych médií. Používatelia Meta Verified získajú aj exkluzívne nálepky pre Stories a Reels, ako aj 100 hviezdičkových žetónov (digitálna mena Meta) mesačne, ktoré sa používajú na prepitné pre tvorcov na Facebooku. Doteraz overené účty na Facebooku a Instagrame prostredníctvom starých požiadaviek na poznateľnosť a autentickosť sa nezmenia. Zaujímavé je, že sa všetci predtým vysmievali z nápadov Elona Muska (generálneho riaditeľa Tesly a tiež Twitteru), a pritom konkurenčné platformy pridávajú prakticky rovnaké funkcie, avšak oveľa drahšie (na Twitteri má overenie stáť len 7 dolárov, resp. 11 dolárov pre iOS).