sobota , 25 február 2017
Aktuálne trendy
Domov / Novinky / Deň dopravy zdarma zaznamenal úspech
Hľadáme redaktorov

Deň dopravy zdarma zaznamenal úspech

Slováci mohli dodnes do 12-tej nakupovať rôzne produkty online bez nutnosti platby poštovného. Akciu s názvom Deň dopravy zdarma už po tretí raz organizoval v rámci slovenských e-shopov najväčší nákupný portál a porovnávač cien Heureka. Zverejnené čísla hovoria o tom, že ide doposiaľ o najsilnejší ročník akcie Deň dopravy zdarma.

den-dopravy-zdarma-02

Slováci aj tento rok využili možnosť nakúpiť si na internete tovar bez poštovného. Akcia, ktorú zastrešoval porovnávač cien prebiehala od 15. 11. od 12-tej hodiny až do nasledujúceho dňa, 16. 11, rovnako do 12-tej hodiny. „Podľa výsledkov Heureky zákazníci e-shopov utratili počas 24-hodinovej akcie vyše 1,88 milióna eur, teda o asi 50-tisíc viac ako vlani. Priemerná cena objednávky na zákazníka predstavovala 69 eur. Celkovo Slováci ušetrili na doprave vyše 90-tisíc eur,“ povedal manažér zákazníckeho servisu Heureky Jan Kriegel.

Zaujímavé je aj číslo zrealizovaných objednávok. V tento deň bolo uskutočnených 27273 objednávok, ktoré tak o štyri tisícky predbehli počet objednávok v rámci minuloročnej akcie. Najviac Slováci nakupovali v tento deň na internete produkty z kategórií elektronika (31%), bila technika (24%) či dom a záhrada (10%). Slováci ušetrili aj na doprave nákupov detského tovaru (8%), oblečenia a módnych produktov (7%) či produktov z kategórie kozmetika a zdravie (6%). Medziročne zostáva štruktúra týchto nákupov podobná.

den-dopravy-zdarma-03

Do tohtoročnej akcie sa zapojilo 438 e-shopov, pričom sa na nej zúčastnili iba obchody s certifikátom „Overené zákazníkmi“. Na poštovné zdarma mali nárok zákazníci, ktorí nakúpili v hodnote nad 15 eur. „S blížiacim sa vianočným obdobím sme chceli dať zákazníkom príležitosť nakúpiť si v predstihu darčeky pre svojich blízkych,“ dodal Ján Kriegel. Inšpiráciou pre akciu je projekt Freeshippingday.com, ktorý vznikol v USA. Akcia sa každoročne sa stretáva s veľkým záujmom e-shopov aj zákazníkov.

O Martin Klokner

Martin Klokner
Od 1. septembra 2013 som založil a oficiálne spustil jedinečný projekt – DigitalPortal.sk, kde som zakladateľom a šéfredaktorom. Sme nezávislí novinári, ktorí informujú o IT a technike zo širokej oblasti. DigitalPortal.sk denne publikuje novinky zo sveta IT, prináša pravidelne recenzie, návody, tipy a triky a trendy články pre čitateľov. Z hardvéru ma najviac zaujímajú procesory, operačné pamäte, pevné disky a periférie k počítačom. Rád pomôžem každému, stačí napísať na môj mail, ktorý je v kontaktoch.

Pozri tiež

4ka: Nové ceny paušálov a začiatok predaja smartfónov

Štvrtý mobilný operátor pokračuje vo svojej misii a prináša výhodnejšie datacentrické Nové paušály TO. Po …

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *