Domov Novinky S Datahitom zákazníci O2 šetria čas aj peniaze a nestrácajú dáta

S Datahitom zákazníci O2 šetria čas aj peniaze a nestrácajú dáta

Zdielať

O2 prináša od 5. apríla novú službu dátových balíčkov pod názvom Datahit. Tá umožňuje zákazníkovi využiť nespotrebované dáta v ďalšom mesiaci, ale aj automaticky obnoviť dáta pri prečerpaní objemu balíčka. Pri prenose dát do ďalšieho mesiaca je ich spôsob čerpania nastavený férovo – najprv sa spotrebujú prenesené dáta z minulého mesiaca a následne až dáta z aktivovaného balíčka.

O2

O2 Datahit je novou súčasťou dátových balíčkov, ktorá umožňuje zákazníkovi využiť nespotrebované dáta v ďalšom mesiaci. V praxi to znamená, že ak zákazník má aktivovaný balíček Internet M s objemom 500 MB dát a v danom mesiaci minie len 400 MB, tak v nasledujúcom mesiaci má k dispozícii 100 MB dát k celému balíčku navyše.

Okrem toho, služba Datahit automaticky obnovuje internetový balíček po jeho prečerpaní, obnova balíčka je spoplatnená podľa aktuálneho cenníka. Ak však zákazník nevyčerpá celý obnovený objem, nemusí sa báť, že o dáta príde. Nespotrebované dáta sa mu totiž prenášajú do ďalšieho mesiaca. Každá nová aktivácia služby alebo dátového objemu má automaticky nastavený limit pre automatické obnovy. So štandardne zapnutou službou s limitom bude mať zákazník maximálne tri automatické obnovy balíčka.

Telefonovanie

S aktívnym Datahitom zákazníci nemusia striehnuť, kedy svoje dáta prečerpajú a pritom dokážu reálne ušetriť. Nespotrebované dáta z obnoveného balíčka totiž prenášajú do nasledujúceho mesiaca, kde ich môžu dočerpať. Ak zákazník v apríli vyčerpá celý aktivovaný dátový balíček a po jeho obnove vyčerpá už len polovicu, druhú polovicu môže vyčerpať v máji spolu s celým balíčkom. Zákazník si tak v priebehu dvoch mesiacov nemusí svoj balíček obnovovať dvakrát, ale len raz a pritom ušetrí 3 eurá za obnovu.

Služba Datahit je už automaticky prítomná v nových aktiváciách dátových balíčkov programov O2 Paušál, O2 Fér a O2 Internet s bonusom Mini. Aktivácia a deaktivácia služby je možná všetkými kanálmi, teda priamo na predajni, prostredníctvom infolinky, SMS správy, portálu Moje O2, či prostredníctvom aplikácie Moje O2.

Zdroj: O2

Odpovedať

Vložte komentár prosím!
Zadajte svoje meno