Domov Novinky Aplikácia Moje O2 mení názov na O2 aplikácia

Aplikácia Moje O2 mení názov na O2 aplikácia

Zdielať

Funkciu blokovania predajných volaní využíva čoraz viac zákazníkov.

Operátor prináša v týchto dňoch zmenu v názve svojej mobilnej aplikácie z Moje O2 na O2 aplikácia a zjednodušuje prihlasovanie do nej. Poskytovateľ nedávno svoju aplikáciu vylepšilo aj funkciou Nevolajte mi, ktorá blokuje nevyžiadané predajné volania a ktorú začína využívať čoraz viac zákazníkov. Zmenou prešiel aj vizuál ikony z modrej gradientovej na tmavomodrú. Cieľom tejto zmeny je priniesť zákazníkom jednoduchšiu zapamätateľnosť názvu aplikácie a jej výraznejšiu vizuálnu rozpoznateľnosť vo virtuálnom prostredí. „So zmenou názvu a ikony aplikácie prinášame zákazníkom aj jednoduchšie prihlásenie do O2 aplikácie. Pozreli sme sa na dáta, zobrali sme do úvahy aj spätnú väzbu od zákazníkov a pripravili sme riešenie“, uviedla Alexandra Daňková, produktová manažérka O2.

Do aplikácie sa po novom bude dať prvýkrát prihlásiť zadaním jednoduchého 4-miestneho číselného kódu. Zákazníci si budú môcť otvoriť aplikáciu do dvanástich týždňov od posledného prihlásenia bez toho, aby museli vypĺňať akékoľvek údaje. V aplikácii majú zákazníci k dispozícii množstvo funkcií, ktoré im uľahčujú využívanie mobilných služieb. Firma nedávno priniesla novú funkcionalitu Nevolajte mi, s ktorou si zákazník môže aktívne zablokovať nevyžiadané predajné volania. Od augusta tohto roka, odkedy musia prevádzkovatelia predajných volaní používať predvoľbu 0888 pocítili výhody nového nástroja už tisícky zákazníkov O2, Radosti a Tesco mobile.

Zákazník si môže aktivovať funkciu Nevolajte mi jednoducho a pohodlne v aplikácii a v nastaveniach telefónu. Zákazníkovi bude aplikácia blokovať nevyžiadané hovory na základe určeného prefixu 0888, pričom k nemu dôjde automaticky na pozadí systému telefónu. O2 aplikácia umožňuje zákazníkom skontrolovať si spotrebu, zmeniť program, prezrieť a zaplatiť faktúry, aktivovať si balíček služieb či bonusové aplikácie alebo dobiť kredit. Okrem aplikácie môžu zákazníci aj naďalej využívať zákaznícku zónu Moje O2 na webe.

Odpovedať

Vložte komentár prosím!
Zadajte svoje meno