Domov Návody Ako vyriešiť problém so 4G volaním v Orangei?

Ako vyriešiť problém so 4G volaním v Orangei?

Zdielať

Problém s volaniami cez 4G sieť majú niektorí zákazníci Orangeu na Slovensku, ktorí používajú iPhone.

Tieto problémy mohli nastať po aktualizácii operačného systému iOS na verziu 16.4. Výpadky a nefunkčnosť služby VoLTE sa vyskytujú sporadicky a netýkajú sa všetkých zákazníkov s iPhonmi. Orange odporúča svojim zákazníkom nainštalovať najnovšiu verziu iOS 16.5 a v prípade ďalších problémov budú riešené individuálne. Spoločnosť sa ospravedlňuje za prípadné komplikácie a intenzívne pracuje na riešení tejto situácie. V prípade, ak sa na telefóne vyskytne problém s volaniami cez 4G sieť, je možné odstrániť ich niekoľkými krokmi. Operátor  uvádza, že pracuje na riešení tohto problému a ospravedlňuje sa svojim zákazníkom za prípadné nepríjemnosti. Zatiaľ nie je známe, kedy bude problém s volaniami cez 4G sieť pre iPhone používateľov úplne vyriešený.

Prepnite telefón do režimu 3G: Choďte do Nastavenia > Mobilná sieť > Možnosti dátového roamingu > Hlas a dáta a vyberte možnosť „3G“. Týmto spôsobom budete môcť uskutočniť hovory bez problémov, aj keď rýchlosť dát bude nižšia ako v 4G sieti.. Skontrolujte nastavenia VoLTE (Volania cez LTE): Choďte do Nastavenia > Mobilná sieť > Možnosti dátového roamingu > Volania cez LTE a skontrolujte, či je táto funkcia zapnutá. Ak nie je dostupná alebo nefunguje správne, kontaktujte zákaznícku podporu. Aktualizujte svoj iPhone. Uistite sa, že telefón má najnovšiu dostupnú verziu operačného systému iOS. Choďte do Nastavenia > Všeobecné > Aktualizácia softvéru a skontrolujte, či je k dispozícii nejaká aktualizácia. Ak žiadne z vyššie uvedených riešení nepomôže, obráťte sa na zákaznícku podporu Orangeu prostredníctvom ich webovej stránky alebo telefonicky.