Domov Novinky AI vytvorila desivú reklamu na pivo

AI vytvorila desivú reklamu na pivo

Zdielať

Táto reklama na pivo s umelou inteligenciou je ako z nočnej mory.

Nová reklama na pivo s umelou inteligenciou sa objavila a je desivá tak, ako to dokáže len umenie a video generované umelou inteligenciou. Umenie generované AI je zlé a kontroverzia okolo neho vyvoláva protesty a zdesenie ľudí. Stále totiž nedokáže úplne pochopiť vykresľovanie rúk alebo anatómiu všeobecne, ako ukázala príšerná reklama na pizzu generovaná botmi. Aktuálna reklama na pivo generovaná umelou inteligenciou sa začína ako ospalé grilovanie a končí sa výbušnou, ohnivou apokalypsou ako scéna z Terminátora 2. Rýchle prestrihy, sekanie a úpravy stupňujú tempo reklamy až do hedonistického návalu pivného chaosu. Je to desivé, ale aj neuveriteľne pútavé. A možno tu narážame na novú estetiku generovanú počítačom.

V jednom zábere žena s chuťou popíja pivo z boku plechovky, v ďalšom sa v pivovom pohári vznáša odseknutá ruka a nikoho to nezaujíma, jedenásťprstá ruka ponúka hosťovi studený nápoj. Možno sme na pokraji nového trendu s touto podivnou neskutočnou estetikou. Čím väčší počet ľudí vytvára klipy s týmto divokým vzhľadom a čím viac sa tieto videá stávajú virálnymi, je len otázkou času, kedy tento „štýl“ preberie agentúra niektorej z veľkých značiek, aj keď len preto, aby bol populárny. Túto reklamu na pivo s umelou inteligenciou vytvorila londýnska agentúra Private Island s použitím technológií Stable Diffusion, Control Net a Runway Gen 2 s cieľom napodobniť reklamu na pivo v americkom štýle.

https://www.youtube.com/watch?v=YlY-iNrqFDo

Budúcnosťou by teda mohol byť aj tento svojrázny umelecký smer AI. Keďže umelá inteligencia sa stáva voľnejšie dostupnou a dôveryhodnými značkami ďalších etických aplikácií a použití, ako sú Adobe Firefly a NVIDIA Picasso, zdá sa, že sme na prahu niečoho nového. Nepredpokladáme, že to bude znamenať zánik potreby skutočných umelcov, v skutočnosti s tým, ako bude vznikať bizarnejšie umenie s umelou inteligenciou, je pravdepodobné, že umenie od skutočných ľudí, a najmä fyzické umenie, sa stane vyhľadávanejším a cenenejším.

Zdroj