V tejto chvíli je asi väčšine ľudí známe, že kľúčom k obchodnej dominancii spoločnosti sú mladí Američania.
Podľa článku zahraničného denníka je iPhone medzi používateľmi z generácie Z šialene populárny, pričom táto skupina tvorí viac ako tretinu všetkých používateľov iPhonu v USA. Nový prieskum CIRP teraz objasňuje spotrebiteľské návyky amerických používateľov a ich zmeny v jednotlivých vekových skupinách. Výsledky ukazujú, ako sa mladí ľudia líšia, pokiaľ ide o aktualizáciu iPhonu. Podľa prieskumu si takmer polovica (presnejšie 45%) všetkých amerických používateľov vo veku 18-24 rokov kúpi nový iPhone „za menej ako 2 roky“. Približne 13% sa dokonca rozhodlo pre každoročnú alebo častejšiu aktualizáciu. To naznačuje, že mladí ľudia majú oveľa väčšiu pravdepodobnosť, že budú mať najnovšie a najlepšie zariadenie, ktoré Apple ponúka. Niet divu, že CIRP zverejnila výsledky pod názvom Mladší zákazníci sú závislí od aktualizácií iPhonu.
Mánia po najnovšom smartfóne však nie je jedinečná pre generáciu Z a existuje (úzka) menšina používateľov, ktorí prejavujú podobné nadšenie pre produkty vo všetkých vekových skupinách. Vo všeobecnosti je podiel používateľov, ktorí s jedným iPhonom strávia „menej ako rok“, medzi spotrebiteľmi mladšími ako 54 rokov pomerne vyrovnaný a v priemere dosahuje približne 10%. Väčšina používateľov aktualizuje svoje zariadenia približne 2 až 3 roky, pričom iba používatelia v kategórii 65+ rokov majú tendenciu stráviť s tým istým iPhonom viac ako 3 roky. Z toho vyplýva, že je tu aj svetlá stránka. iPhone je skutočne čoraz odolnejší voči budúcnosti a tí spotrebitelia, ktorí nie sú „závislí od aktualizácií iPhonu“, môžu s tým istým zariadením pohodlne stráviť 2 roky alebo aj viac.