Spotify modernizuje používateľské profily, aby sa prispôsobili sociálnym médiám.
Je jednou z najpopulárnejších streamovacích platforiem a ponuka bezplatného aj prémiového plánu pomáha zvyšovať štatistiku obľúbenosti, ale neustále zlepšovanie funkcií aplikácie by sa vôbec nemalo ignorovať. V rámci trochu zásadného kroku spoločnosť nedávno zmenila dizajn svojich kanálov. Aktualizácia sa ešte nedostala ku všetkým, ale z toho, čo sme videli a čo používatelia hlásili online, je celkom zrejmé, že táto zmena je inšpirovaná TikTokom. A zdá sa, že celá táto vec „brať si príklad z platforiem sociálnych médií“ sa v prípade Spotify mení na trend, pretože používateľ na Twitteri si všimol, že aj ich profilová sekcia bola prepracovaná. Vyzerá to teraz ako profil sociálnej siete.
Používateľ sa musí pýtať, čo by mohla spoločnosť urobiť, aby boli profily používateľov na streamovacej platforme zaujímavejšie? Veď používatelia už teraz využívajú službu na vzájomné sledovanie, takže na začiatku to bolo zrejme celkom v poriadku. Zdá sa, že nové profily majú dizajn v štýle karty, ktorý zvýrazňuje avatar používateľa ako stredobod pozornosti. Popri tom, čo tam už bolo, pribudli nové údaje týkajúce sa používateľa, ako napríklad aktuálne aktívny plán predplatného a všeobecná poloha. Okrem toho sa zdá, že je prítomná nová funkcia, ktorá umožňuje používateľom nastaviť „vibráciu“, čo sa rovná statusu na mnohých iných platformách vrátane populárnych textových riešení, ako je WhatsApp.
Ďalším čerstvým prírastkom je kruhový ukazovateľ priebehu, ktorý sa zapĺňa podľa toho, ako sa používateľom páčia skladby. To naznačuje, ako veľmi Spotify pochopilo ich hudobný vkus. Na aký účel okrem toho môže slúžiť spomínaný ukazovateľ, však zatiaľ nevieme. Zatiaľ sa zdá, že prístup k prepracovaným používateľským profilom má obmedzený počet používateľov online. Spotify sa nepodelil o žiadne konkrétne termíny vydania alebo plány budúcich funkcií súvisiacich s redizajnom, takže si nezabudnite pravidelne kontrolovať svoj profil, či sa nedočkáte aktualizácie.