Funkciu blokovania predajných volaní využíva čoraz viac zákazníkov.
Operátor prináša v týchto dňoch zmenu v názve svojej mobilnej aplikácie z Moje O2 na O2 aplikácia a zjednodušuje prihlasovanie do nej. Poskytovateľ nedávno svoju aplikáciu vylepšilo aj funkciou Nevolajte mi, ktorá blokuje nevyžiadané predajné volania a ktorú začína využívať čoraz viac zákazníkov. Zmenou prešiel aj vizuál ikony z modrej gradientovej na tmavomodrú. Cieľom tejto zmeny je priniesť zákazníkom jednoduchšiu zapamätateľnosť názvu aplikácie a jej výraznejšiu vizuálnu rozpoznateľnosť vo virtuálnom prostredí. „So zmenou názvu a ikony aplikácie prinášame zákazníkom aj jednoduchšie prihlásenie do O2 aplikácie. Pozreli sme sa na dáta, zobrali sme do úvahy aj spätnú väzbu od zákazníkov a pripravili sme riešenie“, uviedla Alexandra Daňková, produktová manažérka O2.
Do aplikácie sa po novom bude dať prvýkrát prihlásiť zadaním jednoduchého 4-miestneho číselného kódu. Zákazníci si budú môcť otvoriť aplikáciu do dvanástich týždňov od posledného prihlásenia bez toho, aby museli vypĺňať akékoľvek údaje. V aplikácii majú zákazníci k dispozícii množstvo funkcií, ktoré im uľahčujú využívanie mobilných služieb. Firma nedávno priniesla novú funkcionalitu Nevolajte mi, s ktorou si zákazník môže aktívne zablokovať nevyžiadané predajné volania. Od augusta tohto roka, odkedy musia prevádzkovatelia predajných volaní používať predvoľbu 0888 pocítili výhody nového nástroja už tisícky zákazníkov O2, Radosti a Tesco mobile.
Zákazník si môže aktivovať funkciu Nevolajte mi jednoducho a pohodlne v aplikácii a v nastaveniach telefónu. Zákazníkovi bude aplikácia blokovať nevyžiadané hovory na základe určeného prefixu 0888, pričom k nemu dôjde automaticky na pozadí systému telefónu. O2 aplikácia umožňuje zákazníkom skontrolovať si spotrebu, zmeniť program, prezrieť a zaplatiť faktúry, aktivovať si balíček služieb či bonusové aplikácie alebo dobiť kredit. Okrem aplikácie môžu zákazníci aj naďalej využívať zákaznícku zónu Moje O2 na webe.