Minulý týždeň Realme odhalila svoje plány pustiť sa do vlastnej podznačky TechLife s názvom „D“.
Dnes je táto podznačka oficiálne predstavená ako Dizo. Dizo bude pôsobiť v kategóriách produktov Smart Home, Smart Care, Accessories a Smart Entertainment, pričom mu bude pomáhať dodávateľský reťazec, skúsenosti s AIoT a priemyselný dizajn spoločnosti Realme. Nová podznačka bude tiež profitovať z rozsiahlej popredajnej podpory spoločnosti v Indii, ktorá pokrýva viac ako 310 miest s viac ako 320 servisnými strediskami. Ide o významnú udalosť, keďže Dizo začína plniť svoje poslanie ponúkať spotrebiteľom inovatívne a diverzifikované riešenia AIoT. Nová značka umožní spotrebiteľom zažiť inteligentný, efektívny a prepojený život.
„Ako prvá značka v ekosystéme Realme TechLife vám s veľkou radosťou môžem povedať, že Dizo už teraz pripravuje skvelé produkty, ktoré ponúkne svojim spotrebiteľom.“ – Madhav Sheth (generálny riaditeľ Realme India a Európa). Zatiaľ nie je známe, kedy by sme mali očakávať prvý produkt značky Dizo, ale na základe zvestí sa dočkáme slúchadiel Bluetooth. Očakáva sa, že značka bude mať globálne zastúpenie v Európe, Ázii, Afrike, Severnej a Južnej Amerike.