Domov Novinky Vydarený GRAPE Festival 2013 si zákazníci O2 užili naplno

Vydarený GRAPE Festival 2013 si zákazníci O2 užili naplno

Zdielať

O2_LogoZ Grape festivalu sa vďaka bezplatným textovým a obrazovým správam od O2 poslalo viac ako 6000 SMS a MMS. O2 nabíjačkárne dobili počas trvania festivalu takmer 2700 mobilov. Mobilného sprievodcu festivalom od O2 si do svojich smartfónov stiahlo viac ako 5000 návštevníkov.

„Festival Grape sa aj tento rok niesol v znamení fantastickej atmosféry a skvelej hudby. Veríme, že sme boli užitočným partnerom a prostredníctvom SMS/MMS zdarma, nabíjačkární, mobilného sprievodcu, či súťažami spríjemnili festival účastníkom a to nie len O2 klientom,” uviedla hovorkyňa O2 Martina Jamrichová.

“Máme za sebou štvrtý ročník festivalu a druhý v spolupráci s našim generálnym partnerom O2. Opäť môžem iba potvrdiť našu veľkú radosť z tejto spolupráce. O2 prinieslo v tomto roku množstvo výhod, služieb a atrakcií pre návštevníkov, ktorí aj vďaka tomu prežili pekný festivalový víkend a dokonale sa vyžili. Chceme nastavenú latku posúvať ešte vyššie,” komentoval spoluprácu za organizátorov festivalu Grape Ján Trstenský.

Celkovo festival navštívilo počas jeho trvania až 11 000 návštevníkov, ktorí si okrem hudby mohli vychutnať aj množstvo sprievodných podujatí. O2 okrem bezplatných SMS a MMS správ pre svojich zákazníkov prinieslo aj zvýhodnené vstupenky, bezplatné Wifi pripojenie v areáli festivalu, nabíjačkárne telefónov, oddychovú zónu O2 svet a množstvo súťaží.

O2 Mobilný sprievodca festivalom

O2 pre návštevníkov tiež pripravilo festivalovú aplikáciu, ktorá obsahovala všetky potrebné informácie: program, mapy, novinky, či informácie o kapelách. Celkovo sa stiahlo viac ako 5000 aplikácií. Dominovala verzia pre systém Android zvyšok tvorila verzia pre operačný systém iOS.

Festival online streaming

Pre tých, ktorí sa na festival nemohli pozrieť osobne pripravilo O2 v spolupráci s portálom metoo.sk live streamingy. V prvý deň festivalu si pozrelo dianie vyše 18 tisíc návštevníkov stránky, v druhý deň dokonca takmer 47 tisíc. Najsledovanejšou kapelou bol DJ Fresh LIVE, kedy bolo v tom čase pripojených takmer 10 tisíc fanúšikov. Obľube sa tešil aj kanál Panorama, ktorého sledovanosť sa vyšplhala až na viac ako 14 tisíc videní.

Zdroj: Tlačová správa O2

Odpovedať

Vložte komentár prosím!
Zadajte svoje meno