Domov Novinky Telekom vsadil v novej kampani na neznáme celebrity

Telekom vsadil v novej kampani na neznáme celebrity

Zdielať

Januárové predstavenie služby SmartHome sa po pár týždňoch objaví aj v mediálnej kampani Telekomu. Kto by však čakal, že inovatívne „vychytávky“ do každej domácnosti predstaví Peter Sagan alebo iná v médiách frekventovaná tvár, asi ostane prekvapený.

Telekom vsadil tentokrát na úplne nové tváre a rovnako ani dej spotu sa neodohráva v štýle ostatných „sci-fi“ kampaní. Operátor vsadil na autenticitu slovenského vidieka a charakteristické črty bežného ľudu. Hlavným hrdinom komunikácie je domácnosť, ktorá predbehla dobu. Tým Telekom zachoval na pozadí svojej komunikácie podtón trvalého pozicioningu „trusted innovator“ (dôveryhodný inovátor).

Nová kampaň zobrazuje situáciu, keď si mladá rodina zavedie do domácnosti službu SmarHome. Okrem toho, že sa im žije pohodlnejšie a na starosti o bezpečnosť bývania môžu zabudnúť, ich domov sa stane témou pouličných diskusií.

Služba SmartHome totiž prináša pre mnohých ešte nepoznaný domáci kamerový systém, diaľkové ovládanie elektriny a spotrebičov, dymový, dverový a pohybový senzor. Tým pádom, že najmä staršie generácie o takom niečom iba počuli, stáva sa táto progresívna rodina objektom malej závisti, ale aj obdivu.

Martin Klokner
Od septembra 2013 som založil a oficiálne spustil jedinečný projekt – DigitalPortal.sk, kde som zakladateľom a šéfredaktorom. Sme nezávislí novinári, ktorí informujú o IT a technike vo svojom voľnom čase. Som mladý, 26 ročný chalan, ktorého zaujíma hardvér, mobilné technológie, ale aj prílušenstvo k nim. Čitateľom rád poradím – stačí napísať na môj mail, ktorý je v kontaktoch.

Odpovedať

Vložte komentár prosím!
Zadajte svoje meno