Domov Novinky Telekom prináša manažment firemných vozidiel

Telekom prináša manažment firemných vozidiel

Zdielať

Telekom-fleet-prihlasenieTelekom rozširuje ponuku svojich ICT riešení a prináša vzdialený manažment firemných vozidiel pod názvom Telekom Fleet. Telekom Fleet predstavuje systém správy, kontroly a monitorovania vozového parku a bilancie pohonných hmôt novej generácie. Riešenie je postavené na GPS monitorovacom systéme, systéme sledovania kolobehu a bilancie paliva v kombinácii s mobilnými dátovými službami Telekomu.

Služba Telekom Fleet je ovládateľná cez webové rozhranie prostredníctvom počítača alebo akéhokoľvek mobilného zariadenia. Zákazník pomocou Telekom Fleetu získa podrobný prehľad o pohybe vozidiel v reálnom čase, sledovanie spotreby pohonných hmôt a automatické generovanie knihy jázd. Medzi hlavné prínosy riešenia patrí úspora nákladov na prevádzku autoparku, úspora času pri administrácii knihy jázd, zvýšenie efektivity a vyťaženosti jednotlivých vozidiel, ale aj možnosť prispôsobenia reportingu jázd, vozidiel a vodičov podľa požiadaviek zákazníka.

Zákazník do systému vstupuje prostredníctvom prehľadnej webovej aplikácie – údaje sú zobrazované v reálnom čase a je ich možné sledovať aj prostredníctvom tabletu a smartfónu.

  • Systém správy, kontroly a monitorovania vozového parku a bilancie pohonných hmôt novej generácie
  • Úspora nákladov na prevádzku a automatické generovanie knihy jázd
  • Zákaznícke údaje bezpečne uložené na Slovensku v TelekomCloude

Telekom-fleet-rozhranie

Služba je určená pre všetky typy firiem – od podnikateľov s niekoľkými vozidlami až po veľké spoločnosti s rozsiahlym vozovým parkom. Okrem osobných a nákladných vozidiel je vhodná pre manažment autobusovej a železničnej dopravy, prípadne strojov. Medzi doplnkové funkcie patrí napríklad palivomer, identifikácia vodiča, navigácia alebo prepínač služobnej a súkromnej jazdy.

Dôležitou výhodou je otvorenosť platformy, keďže Telekom v spolupráci s partnerom dokáže integrovať aplikáciu s internými systémami zákazníka. Aplikácia ponúka viac ako 100 typov reportov, v prípade potreby je Telekom navyše schopný na požiadanie vytvoriť zákazníkovi reporting podľa jeho požiadaviek. Zákaznícke údaje sú bezpečne uložené na území Slovenska v rámci služby TelekomCloud.

Zdroj: Tlačová správa Telekom

Odpovedať

Vložte komentár prosím!
Zadajte svoje meno