Domov Novinky Štandardom na kúpaliskách sú preliezky, wellness a internet

Štandardom na kúpaliskách sú preliezky, wellness a internet

Zdielať

SWAN_logoTrávenie voľného času pri vode dostalo nový rozmer. Kúpaliská začali svojim návštevníkom poskytovať bezplatné pripojenie do internetu. Telekomunikačný operátor SWAN považuje takúto službu za štandard. Okrem plaviek, uteráka a slnečných okuliarov si preto mnohí pribalili do tašky aj iPhone alebo tablet. 

Bezplatné internetové pripojenie ako benefit k poskytovaným službám prestalo byť výsadou reštaurácií, kaviarní či kaderníctiev.  Ľudí sústredene hľadiacich na obrazovky svojich tabletov bolo vidno už aj pri bazénoch. Podľa celoslovenského prieskumu, do ktorého sa zapojilo 31 našich najznámejších kúpalísk, majú návštevníci možnosť pripojiť sa na internet až v dvoch tretinách z nich (61 %). Túto atraktívnu službu poskytujú veľké, ale aj menšie kúpaliská so sezónnou i celoročnou prevádzkou po celom Slovensku.

Tretina oslovených kúpalísk, ktoré internet zatiaľ neposkytujú, ho určite plánujú zaviesť v blízkej budúcnosti a spestriť tak svojim návštevníkom pobyt. S Wi-Fi pripojením nepočítajú menšie kúpaliská, otvorené sezónne, s priemernou návštevnosťou do 200 ľudí denne.

Ponuku bezplatného Wi-Fi pripojenia v rekreačných zariadeniach nepovažujú odborníci za prekvapujúcu, práve naopak. „Internet považujeme v súčasnosti v našich podmienkach za štandard, s ktorým sa stretávame všade: doma, v práci, v škole, v reštauráciách, a teraz už aj na kúpaliskách,“ potvrdzuje Zuzana Hánová, marketingová manažérka spoločnosti SWAN, a.s. Službu ocenili najmä mladí ľudia, ktorí využili internet na zábavu, no aj pracujúci rodičia, ktorí sa mohli venovať svojim deťom a súčasne reagovať na dôležité emaily.

Kúpaliská tento rok teda lákali návštevníkov bazénmi, wellnessom, preliezkami  a internetom. Návštevníci boli z možnosti využívať internet pri vode nadšení. Takmer polovica kúpalísk (42 %), ktoré bezplatné Wi-Fi pripojenie ponúka, tvrdí, že návštevníci ho aj aktívne využívajú. V 21 % prípadoch mal dokonca pozitívny vplyv na biznis – po zavedení služby sa zvýšila návštevnosť. A celkový záujem zo strany návštevníkov je určite vyšší, pretože viac ako tretina kúpalísk (37 %) nemá o využívaní internetu a jeho dopade na návštevnosť žiadny prehľad.

Zdroj: Tlačová správa SWAN

Odpovedať

Vložte komentár prosím!
Zadajte svoje meno