Domov Novinky Samsung navrhuje výrobky a prispôsobuje ich trhom

Samsung navrhuje výrobky a prispôsobuje ich trhom

Zdielať

samsung-sign-923Ojedinelý pohľad na spôsob lokalizácie výrobkov pre trhy, na ktorých spoločnosť Samsung pôsobí, je cestou k úspechu.

Spoločnosť Samsung dodáva každý deň svojim zákazníkom po celom svete milióny výrobkov. Preto sa snaží vyjsť v ústrety ich rôznorodým kultúrnym a regionálnym potrebám.

Či už ide o miestny vkus, zvyky či preferencie, je Samsung presvedčený, že pre vytvorenie čo najlepšieho zážitku je rozhodujúce pochopenie a uspokojovanie miestnych potrieb. Z tohto dôvodu je lokalizácia výrobkov nesmierne dôležitá, pretože spoločnosti Samsung umožňuje realizovať vytýčené ciele.

Samsung na najväčšom veľtrhu spotrebnej elektroniky v Európe – IFA 2013 – načrtol svoju stratégiu, s ktorej pomocou sa chce do roku 2015 stať najvýznamnejšou značkou domácich spotrebičov. Dokladom tohto úsilia je medziročný nárast o 14 % v oblasti digitálnych spotrebičov. Jedným z tajomstiev tohto úspechu je rozsiahly výskum, ktorý sa snaží zistiť, aký prístup majú ľudia k technológiám a ako ich používajú. Poznatky získané v rámci tohto výskumu prinášajú informácie o všetkom, čo Samsung vytvára. Teda ako prichádza s výrobkami a službami, aby bol náš život v domácnosti pohodlnejší a šťastnejší.

V minulom roku zriadil Samsung v San Jose, Londýne, Dillí, Singapure a Pekingu päť laboratórií pre výskum životného štýlu, ktorých úlohou je predpovedať budúci štýl života a definovať príležitosti pre inovácie. Tieto laboratóriá nazerajú za hranice produktového správania, aby odhalili budúce potreby a hodnoty ľudí v oblasti rodiny, práce, vzdelania a spoločenských a kultúrnych trendov.

Z tohto výskumu čerpá poznatky päť tímov produktových inovácií, ktoré pomáhajú produktovým divíziám spoločnosti Samsung vyvíjať inovatívne koncepcie výrobkov a riešení. Tímy produktových inovácií, ktoré sa nachádzajú na rovnakých miestach ako laboratória pre výskum životného štýlu, vytvárajú produktové koncepcie, ktoré predbiehajú súčasnosť o 18 – 24 mesiacov.

Vývojový proces začína dvoj až štvormesačným obdobím, v ktorom pracovníci vyrážajú do terénu, aby svojim výskumom zistili, akým pohľadom sa na svet díva používateľ. Následne zamestnanci diskutujú s najlepšími mysliteľmi a návrhármi na svete a vytvárajú, rozpracovávajú a zdokonaľujú nápady, ktoré prinesú najväčšie inovatívne príležitosti. Nakoniec tímy sformulujú obchodnú stratégiu a vytvoria koncepciu produktu.

Tieto dve divízie dopĺňa šesť dizajnových centier v San Franciscu, Londýne, Dillí, Tokiu, Šanghaji a Soule, ktoré s oceňovanou dizajnérskou kompetenciou pracujú na realizácii výskumných záverov a koncepcií. Táto činnosť je súčasťou rozsiahleho výskumného a vývojového úsilia spoločnosti Samsung, do ktorého bolo v roku 2012 investovaných 10,8 mld. dolárov a do ktorého je zapojených viac než 60 000 zamestnancov. Inovácii produktov sa venuje viac ako jeden zo štyroch pracovníkov spoločnosti Samsung.

Samsung_IFA_LFD_01

Niekoľko príkladov, kedy Samsung prispôsobil svoje výrobky špecifickým požiadavkám trhu.

Spojené štáty | Chladnička s francúzskymi dverami a automatom na perlivú vodu

  • V nadväznosti na rastúci dopyt po perlivej vode v Spojených štátoch predstavil Samsung chladničku, ktorá vám po stlačením tlačidla natočí sódovú vodu.

Bulharsko | Inteligentná rúra Samsung MC32F

  • Dôležitou súčasťou miestnej stravy sú jogurty, takže Samsung vyvinul rúru schopnú pripraviť v priebehu niekoľkých okamihov dokonalý domáci jogurt.

Afrika

  • SafeSurge TV – na ochranu pred častými prúdovými rázmi a výpadkami elektriny v tomto regióne vytvoril Samsung LED televízory so zvýšenou odolnosťou.
  • Bezplatný satelitný TV – priamo do TV boli inštalované satelitné tunery, ktoré divákom umožňujú zadarmo sledovať televízne programy v izolovaných oblastiach bez možnosti káblového pripojenia.
  • Chladničky Duracool – v prípade výpadku prúdu uchovajú tieto špeciálne izolované chladničky potraviny čerstvé počas ôsmich hodín.

Blízky východ | Samsung DVM Desert

  • Na zvládanie úmorných horúčav s teplotami nad 40 °C skonštruoval Samsung klimatizačné zariadenie so špeciálne vyvinutými kompresormi.

India | Práčka Samsung Twin Top

  • Rad práčok bol vybavený kolieskami, aby sa v prípade výpadku dali ľahko presunúť a pripojiť k alternatívnemu zdroju energie alebo vody. Sú tiež vybavené špeciálnym umývadlom pre ručné pranie niektorých odevov pred plným pracím cyklom, ako je tu zvykom.

Čína | Monitor Fu Yun, TV Ji Xiang Fa F4280, TV Ru Yi Hong F5080

  • Šťastie tu prináša červená farba a číslo 8, takže čínsky produktový rad zahŕňa počítačové monitory s červenými krytmi a LED TV so stojanmi v tvare číslice 8. Na zadnej strane monitoru je tiež vyrazený znak pre šťastie福.

Kórea | Chladnička Samsung Kimchi M9000

  • Kórejci si takmer ku každému jedlu dávajú kimči, pochúťku z kvasenej zeleniny, takže Samsung vyvinul na zákazku chladničku, ktorá zaisťuje správne prúdenie vzduchu a teplotu pre prípravu dokonalého kimči .

Čína a Kórea | Klimatizačná jednotka Q9000

  • Vzhľadom k jednoznačne rastúcemu záujmu o výrobky s minimalistickým dizajnom vyvinul Samsung elegantnú ultratenkú samostatnú klimatizačnú jednotku, ktorá dokonale vyhovie vkusu zákazníkov oceňujúcich vzhľad výrobku.

Samsung sa neustále snaží objavovať trendy a túžby, od ktorých sa odvíjajú potreby zákazníkov po celom svete.

Zdroj: Tlačová správa Samsung

Odpovedať

Vložte komentár prosím!
Zadajte svoje meno