Domov Novinky Reklamy Apple strácajú čaro na americkom trhu

Reklamy Apple strácajú čaro na americkom trhu

Zdielať

jeff-bezos-amazon-ceoZ amerických štúdii realizovaných spoločnosťou Ace Metrix vyplýva, že Apple aj napriek masívnemu rozpočtu na televíznu reklamu (575 miliónov dolárov) pre samotné USA rýchlo strácajú svoje čaro pre divákov. Luxus značky klesol z prvého miesta v rebríčku v roku 2012 na piate, ktorý pozostáva s odpovedí spotrebiteľov  na veci, ako je sledovanosť a presvedčivosti danej reklamy.

Na prvé miesto v hodnotenom rebríčku sa dostal Amazon  s jeho značkou Kindle. Tomu sa to podarilo s oveľa menším rozpočtom a to s 147 miliónmi dolárov. Reklamy sústredené okolo smartfónov spoločnosti LG (2 miesto) a Samsung (4 miesto)a  dokonca aj smartfóny s Windows Phone (3 miesto) tiež zvýšili marketingové úsilie spoločnosti Cupertino, ani to však nestačilo na vyššie umiestnenie v hodnotení.

Tabulka

Podľa správy Ace Metrix, citované podľa odboru Insider, za úspechom Amazon Kindle pramení marketingové úsilie a tiež skutočnosť, že ich reklamy sú zamerané na použiteľnosť a jednoduchosť ich výrobkov. Na rozdiel od Apple je často videná snaha apelovať na emocionálnu stranu spotrebiteľov svojimi reklamami, ale zdá sa, že už nie je tak efektívna ako to kedysi mohlo byť.

Zdroj: Business Insider

Zdielať
Predchádzajúci článokOrange získal ocenenie TOP Employer Europe 2014
Nasledujúci článokRecenzia: Evolveo StrongPhone Q4
Volám sa Roman. Androidu sa venujem od roku 2009. Môj prvý smartfónom bol HTC Hero, neskôr Sony Ericsson Xperia X10 Mini, Sony Ericsson Xperia Neo V, Samsung Galaxy Ace, Samsung Galaxy S3, LG G3, Note 3, HTC One M7 a momentalne Samsung Galaxy S7. Medzi jednotlivými smartfónmi som mal aj tablet ASUS Transformer TF101 a taktiež Samsung Galaxy Tab 2 a Galaxy Tab 3. Rád pomôžem každému, ak budem vedieť. Písať môžete na môj mail, ktorý je v kontaktoch.

Odpovedať

Vložte komentár prosím!
Zadajte svoje meno