Domov Novinky Prestigio spustilo technickú podporu na Slovensku a Česku

Prestigio spustilo technickú podporu na Slovensku a Česku

Zdielať

Prestigio_ilustracne-fotoSpoločnosť Prestigio spustilo 5. novembra pre svojich zákazníkov na Slovensku a Česku telefonickú linku s technickou podporou.

Zákazníci môžu získať informácie o produktoch počas pracovných dní na bezplatnom telefónnom čísle 0800 400 119 v čase od 8:30 do 17:00. Vyškolení pracovníci technickej podpory sú pripravení asistovať pri akýchkoľvek ťažkostiach s nastaveniami produktov, pri technických problémoch a poradia pri výbere produktov.

„Chceli by sme našim zákazníkom zjednodušiť prístup k informáciám a zabezpečiť kvalitnú operatívnu starostlivosť. Vďaka spusteniu linky im poskytneme vždy pomocnú ruku pri nastavovaní výrobkov, prípadne pri akýchkoľvek technických problémoch,“ hovorí Martin Zeman, generálny manažér Prestigio pre Slovensko, Českú republiku a Maďarsko.

Zákaznícke centrum sa nachádza v Prahe, kde sídli aj vývojový tím značky zodpovedný za programovanie softvéru a firmvéru. Spustenie telefónnej linky je tak prirodzeným posunom v službách spoločnosti v rámci skvalitňovania produktovej a technickej podpory.

Zdroj: Tlačová správa Prestigio

Zdielať
Predchádzajúci článokSpire odhalil ergonomickú myš
Nasledujúci článokVivo Xplay 3S: prvý QHD displej, dostupný v Číne
Volám sa Roman. Androidu sa venujem od roku 2009. Môj prvý smartfónom bol HTC Hero, neskôr Sony Ericsson Xperia X10 Mini, Sony Ericsson Xperia Neo V, Samsung Galaxy Ace, Samsung Galaxy S3, LG G3, Note 3, HTC One M7 a momentalne Samsung Galaxy S7. Medzi jednotlivými smartfónmi som mal aj tablet ASUS Transformer TF101 a taktiež Samsung Galaxy Tab 2 a Galaxy Tab 3. Rád pomôžem každému, ak budem vedieť. Písať môžete na môj mail, ktorý je v kontaktoch.

Odpovedať

Vložte komentár prosím!
Zadajte svoje meno