Domov Novinky Platba za služby Pôjdeto od decembra aj vo faktúrach Telekomu

Platba za služby Pôjdeto od decembra aj vo faktúrach Telekomu

Zdielať

Pojdeto-01Vianoce prinášajú množstvo darčekov, do domácností tak na konci roka často pribúda aj elektronika. Tí, ktorí si nevedia rady s nastavením nového smartfónu, prenosom údajov zo starého telefónu, zapojením televízie či domáceho kina, môžu využiť službu Telekomu pod značkou Pôjdeto. Od decembra môžu zákazníci za služby technikov platiť aj vo faktúre. Pri online pomoci technikov namiesto platby bankového prevodu alebo kreditnou kartou môžu zákazníci uhradiť poplatky za servisné služby aj v najbližšej faktúre.

Ďalšou novinkou je možnosť využitia vzdialenej podpory. Vďaka nej môžu odborníci Telekomu zákazníkovi pomôcť s problémami na počítači alebo so smartfónom bez toho, aby musel čo i len vstať od stola. Služba Pôjdeto, ktorú Telekom priniesol v septembri, zahŕňa technické poradenstvo a pomoc pri nastavení alebo prípadných problémoch s rôznymi zariadeniami ako sú mobilné telefóny, tablety, notebooky, routre alebo TV.

V portfóliu môžu zákazníci nájsť nastavenie bezdrôtovej siete, optimalizáciu spomaleného počítača, zálohu a prekopírovanie údajov, hardvérové opravy v prípade prasknutého displeja, nefunkčného konektora, ale aj inštalácie služieb ako je satelitná televízia.

Pojdeto-02

Zákazník si môže servis objednať cez web, alebo na infolinke 0800 800 700, kde im špecialisti pomôžu identifikovať možnú príčinu problému a ponúknu vhodné riešenie – objednajú výjazd technika, odporučia návštevu predajne, alebo využitie vzdialenej podpory.

Služby Pôjdeto sú dostupné aj prostredníctvom značkových kioskov, ktoré sa momentálne nachádzajú v predajniach Telekom v bratislavskom Avione aj v žilinskom Auparku. Zákazníci tu nájdu servisné služby priamo na mieste – od jednoduchého bezplatného poradenstva až po náročnejšie platené zásahy, ktoré sú zosumarizované v prehľadnom cenníku.

Zdroj: Tlačová správa Telekom

Odpovedať

Vložte komentár prosím!
Zadajte svoje meno