Domov Novinky O2 zjednocuje cenu volaní na Zákaznícku linku 949

O2 zjednocuje cenu volaní na Zákaznícku linku 949

Zdielať

O2_LogoO2 od 8. apríla zjednocuje cenu hovoru na Zákaznícku linku 949. Volanie bude spoplatnené jednorazovou sumou 0,13 € za hovor bez ohľadu na dĺžku hovoru, samozrejme až po spojení s operátorom. Jednotná cena hovoru platí pre zákazníkov predplatených služieb a zákazníkov platiacich na faktúru. Operátor zároveň ruší poplatok za službu Kontrola spotreby cez SMS.

O2 ruší poplatok za túto službu, ktorá sa tak stáva dostupnou pre všetkých bezplatne. Svoju spotrebu si zákazníci môžu skontrolovať odoslaním SMS správy v tvare SPOTREBA na číslo 99222. Najkomfortnejším spôsobom ako mať po ruke informácie o svojej spotrebe, faktúrach či aktívnych službách je využívanie mobilnej aplikácie Moje O2.

Našim zákazníkom poskytujeme mnoho iných spôsobov, ktorými nás môžu kontaktovať bezplatne a informáciu získajú rýchlo a kvalitne. Nehovoriac o tom, že v dobre známej zóne Moje O2 alebo mobilnej aplikácii Moje O2 (pre Android, či iOS) nájdu odpovede na väčšinu svojich otázok.

Zdroj: Tlačová správa O2

Odpovedať

Vložte komentár prosím!
Zadajte svoje meno