Domov Novinky O2 rástol počet zákazníkov o vyše 11%

O2 rástol počet zákazníkov o vyše 11%

Zdielať

O2Mobilný operátor O2 Slovakia dosiahol v troch štvrťrokoch 2014 výnosy vo výške 160,7 mil. eur. čo je medziročne 3,7% nárast. K 30. septembru vzrástla zákaznícka báza spoločnosti medziročne o 11,3% na 1,638 mil. Spoločnosť zároveň dosiahla v troch štvrťrokoch 2014 kladný prevádzkový zisk pred odpismi a amortizáciou (OIBDA), ktorý oproti vlaňajšku vzrástol o 4,1%.

Celkové výnosy spoločnosti v troch štvrťrokoch 2014 dosiahli 160,7 mil. eur čo predstavuje medziročne 3,7% nárast. Priemerný mesačný výnos na zákazníka (ARPU) predplatených služieb predstavoval za tretí štvrťrok 6,1 €, ARPU pri zákazníkoch platiacich na základe faktúry dosiahol 13,3 eura.

K 30. septembru 2014 vzrástol medziročne počet aktívnych zákazníkov o 11,3% na 1,638 mil. Od začiatku roka 2014 zaznamenalo O2 čistý nárast zákazníckej bázy o vyše 98,5 tisíc. Za týmto nárastom stál takmer 13,6% medziročný nárast zákazníkov fakturovaných služieb na takmer 840 tisíc, zatiaľ čo počet zákazníkov predplatených služieb vzrástol medziročne o 9% na 798 tisíc.

Od 1. januára 2014 do 30. septembra 2014 si zákazníci do siete O2 preniesli už 54,2 tisíc telefónnych čísel. Na základe prieskumu nezávislej agentúry Ipsos Tambor a spoločnosti O2 Slovakia dosiahlo O2 opäť najvyššiu úroveň spokojnosti zákazníkov spomedzi všetkých slovenských mobilných operátorov.

Zdroj: Tlačová správa O2

Odpovedať

Vložte komentár prosím!
Zadajte svoje meno