Domov Novinky O2 má 1,5 milióna zákazníkov

O2 má 1,5 milióna zákazníkov

Zdielať

O2_LogoZákaznícka báza O2 dosiahla už 1,5 milióna aktívnych zákazníkov. Hranica bola prelomená 12. 11. 2013. Po šiestich rokoch tak O2 dokázalo, že férový, inovatívny a transparentný prístup a atraktívna ponuka sú presne to, čo zákazníci očakávajú od svojho operátora.

„1,5 milióna zákazníkov pre nás znamená veľmi veľa. Znamená to veľkú zodpovednosť voči našim zákazníkom, ktorí od nás už tradične očakávajú nielen férový prístup a kvalitné a atraktívne služby, ale aj čosi navyše. Všetci sa môžu tešiť na prekvapenie! Chceme oslavovať spoločne, ako je už naším zvykom a so všetkými našimi zákazníkmi bez rozdielu. Ďakujeme za dôveru. Ja ďakujem nášmu celému O2 tímu, ktorý každodenne prináša zákazníkom to najlepšie. Buďte si istí, že neprestaneme,“ uviedol Ramiro Lafarga Brollo, generálny riaditeľ O2.

Vyberte si svoj O2 Extra deň

Tento veľký úspech si zaslúži veľké oslavy. O2 prináša všetkým zákazníkom O2 Extra deň – volania, SMS a MMS v sieti O2 Slovensko na deň zdarma. Stačí si vybrať jeden deň od 14.11. do 15. 12. 2013 a poslať bezplatnú SMS v tvare EXTRADEN na 99222. Zákazník si tak od momentu aktivácie až do polnoci tohto dňa môže užívať svoj Extra deň s O2. Bližšie informácie o Extra dni nájdete aj na tejto stránke.

Dôležité míľniky O2 na ceste k 1,5-milióntemu zákazníkovi

  • 2.2.2007 – O2 odštartovalo komerčnú prevádzku. Postupne predstavilo komplexnú ponuku predplatených a zmluvných služieb.
  • 8.11.2007 – O2 spustilo bezplatnú manuálnu prenositeľnosť čísla. Zároveň ako jediný operátor na Slovensku poskytovalo svojim zákazníkom túto službu zadarmo. Vďaka permanentnému tlaku O2 na konkurenciu sa podarilo skrátiť dobu prenositeľnosti na Slovensku z prehistorických 25 dní na 5 dní.
  • 5.5. 2008 – Sprístupnená bola automatická prenositeľnosť telefónneho čísla. Od začiatku prenositeľnosti si  do O2 prenieslo číslo už 591 728 zákazníkov.
  • 4.9.2008 – Predstavením novej ponuky O2 Fér zmenilo O2 od základu pravidlá mobilného telefonovania na Slovensku. Hlavnými princípmi mobilného telefonovania sa stali férovosť, jednoduchosť a transparentnosť. O2 zrušilo viazanosť pre všetkých rezidentných zákazníkov. O2 zároveň ako prvé prinieslo dáta na predplatenej karte. Ako jednoznačný záväzok transparentnej komunikácie so zákazníkom je zrušenie malých písmeniek v reklame.
  • 1.12.2009 – O2 privítalo jubilejnú 500-tisícu zákazníčku v Trnave, ktorá získala volania počas 5 rokov zdarma.
  • 21.1.2010 – S viac ako polovičným podielom hlasov sa Telefónica O2 Slovakia stala Mobilným operátorom roka 2009.
  • 25.8.2010 – O2 ako prvý mobilný operátor na Slovensku realizovalo v auguste v Banskej Bystrici testovanie technológie LTE. Úspešné testovanie prebiehalo do 31. augusta 2010.
  • 9. 9. 2010 – O2 prinieslo pre podnikateľov prvý program s automaticky klesajúcou tarifou a cenovým stropom O2 Moja Firma. To znamená, že čím viac podnikatelia a firmy telefonujú, tým menej platia za minútu hovoru a nezaplatia ako reálne prevolajú, pričom nikdy nepresiahnu stanovený strop.
  • 19.1.2011 – S viac ako dvojtretinovým podielom zo všetkých platných hlasov sa Mobilným operátorom roka 2010 stal už druhý rok po sebe operátor Telefónica O2 Slovakia.
  • 20.6.2011 – O2 začalo postupne zapínať svoju vlastnú 3G sieť. Do konca roku 2013 bude táto sieť pokrývať Viac ako 56 %  populácie.
  • 27.6. 2011 – O2 privítalo svoju milióntu zákazníčku v Košiciach.
  • 15.1.2012 – Až 61% všetkých hlasov získala Telefónica O2 Slovakia v ankete Operátor roka 2011. O2 tak zvíťazilo už tretí rok za sebou.
  • 23.4.2012 – O2 predstavilo nový O2 Paušál, prvý skutočne neobmedzený program  s neobmedzenými volaniami a SMS, bez viazanosti na Slovensku. S bonusom na telefón a volaniami do všetkých sietí na Slovensku a do ďalších 6 krajín Európskej únie za slovenské ceny.
  • 2.8.2012 – O2 odštartovalo prvú pilotnú komerčnú prevádzku najrýchlejšieho internetu na technológii LTE (Long Term Evolution).
  • 10.1.2013 – Víťazom nezávislej ankety, ktorá hodnotí aktivity mobilných operátorov na Slovensku, sa opäť stalo O2, a to už štvrtý rok po sebe.
  • 14.1.2013 – O2 spolu s Tatra bankou priniesli zákazníkom bezkontaktné platby mobilom prostredníctvom technológie NFC (Near Field Communication).
  • 1.2.2013 – O2 už umožňuje telefonovať za slovenské ceny do krajín Európskej únie všetkým zákazníkom programov O2 Paušál, O2 Fér a O2 Moja Firma.
  • 14.2.2013 – O2 na svojom facebookovom profile privítalo 13. Februára 2013 svojho 100-tisíceho fanúšika. Úspech O2 na najväčšej sociálnej sieti svedčí nielen o obľúbenosti značky O2, ale je najmä výsledkom jeho dennej podpory, aktívnej a otvorenej komunikácie, či zaujímavými aktivitami, ako sú hry a súťaže o rôzne ceny. Aktuálne má už facebooková O2 komunita vyše 126 tisíc fanúšikov.
  • 9.4. 2013 – Všetci zákazníci s najpopulárnejším programom O2 Fér môžu volať na viac ako 1,5 mil. telefónnych čísel v sieti O2 zadarmo už po 1. minúte! Výhodu získavajú zákazníci predplatených alebo fakturovaných služieb automaticky a bez nutnosti akéhokoľvek mesačného poplatku a aktivácie.
  • 7.5.2013 – Zákazníci O2 cestujú v MHD od 7. mája 2013 v rámci programu O2 Extra výhody s SMS lístkom lacnejšie o 10 %. O2 Extra výhody prinášajú okrem toho množstvo ďalších výhod pre zákazníkov O2 – ide napríklad o lacnejšie tankovanie, výhodnejšie cestovanie po  Slovensku a do zahraničia, ale aj lacnejší nákup oblečenia, kníh.
  • 11.9.2013 – O2 pokračuje v poskytovaní automatických výhod pre nových aj existujúcich zákazníkov a prinieslo opäť niečo extra – internet v mobile zadarmo ako súčasť O2 Paušálu. Zákazníci s O2 Paušálom si tak nemusia vyberať medzi bonusom na telefón alebo internetom.  Ku každej verzii O2 Paušálu je definovaný objem dát, ktoré môžu noví aj súčasní zákazníci využívať automaticky zadarmo.
  • 11.11. 2013 – O2 je medzi veľkými firmami najlepším zamestnávateľom na Slovensku. Vyplýva to z výsledkov štúdie Best Employers Slovensko, ktorú realizovala spoločnosť Aon Hewitt. Do projektu sa tento rok prihlásilo 41 firiem.

Zdroj: Tlačová správa O2

Odpovedať

Vložte komentár prosím!
Zadajte svoje meno