Domov Novinky HP zrýchľuje obchodný rast svojich partnerov

HP zrýchľuje obchodný rast svojich partnerov

Zdielať

HP_LogoHP predstavilo ďalšie zlepšenie svojho programu HP PartnerOne, ktorý je teraz ešte jednoduchší a umožňuje obchodným partnerom HP lepšie predvídať a využívať potenciál spolupráce s HP. Pomáha partnerom rýchlejšie sa zapojiť do jestvujúcej infraštruktúry partnerov, prijať obchodné modely HP, získať konkurenčnú výhodu a zvýšiť ziskovosť.

Partnerský program HP PartnerOne prináša päť zásadných zlepšení: nové špecializácie v kľúčových rastových oblastiach trhu, nové „konkurenčné“ zľavy ako súčasť kompenzačného modelu, efektívnejšie certifikačné procesy, konzistentnú členskú štruktúru a lepšiu navigáciu na partnerskom portáli.

Od fiškálneho roka 2014 môžu členovia programu HP PartnerOne využívať päť nových zlepšení. Tieto zlepšenia nadväzujú na základnú koncepciu programu HP PartnerOne, predstavenú v samostatnej tlačovej správe, vydanej 28. februára 2013, kedy HP okrem iného oznámilo zámer vyplácať partnerom odmeny z ich prvých realizovaných obchodov a odštartovalo tak nový potenciál zárobku pre všetkých členov svojej obchodnej siete.

Program HP PartnerOne ponúka osvedčené predajné a marketingové nástroje, ktoré pomôžu obchodným partnerom vytvárať nové predajné stratégie, zvýšiť dopyt po produktoch a službách HP, a získať maximum z jestvujúcich obchodných aktivít – teda všeobecne „lepšie predávať“.

Rad obchodných partnerov HP, ako napr. spoločnosť Convergent Technologies Group, špecialista na oblasť podnikových riešení, dokáže už teraz oceniť pozitívny vplyv nových zlepšení programu HP PartnerOne na podporu svojho rastu, zvýšenie príjmov a uľahčenie spolupráce s HP a zákazníkmi.

„Pre zaistenie ďalšieho rastu obchodní partneri potrebujú programy, ktoré im ponúknu zdroje na mieru, efektívne školenie a hlbokú podporu, aby dokázali plniť stále náročnejšie technologické ciele svojich zákazníkov,“ povedal John Monahan, výkonný viceprezident pre obchod v spoločnosti Convergent Technologies Group. „Nové prevádzkové modely programu HP PartnerOne nám poskytujú tie správne nástroje a podnety, ktoré potrebujeme pre ďalší rast objemu spolupráce s HP a našimi zákazníkmi.“

Nové špecializácie v rastových oblastiach trhu generujú ďalšie obchodné príležitosti

HP rozšírilo štruktúru svojho programu PartnerOne o nové špecializácie, ktoré sa zameriavajú na kľúčové rastové oblasti trhu, medzi ktoré patrí napr. cloud, veľkoobjemové dáta (big data), či služby:

  • Špecializácia Platinum zahŕňa softvér a portfólio konvergovanej infraštruktúry, definované už skôr oznámenou rovnomennou úrovňou Platinum.
  • Špecializácia Gold zahŕňa riešenia Cloud Builder, Vertica, ServiceOne Enterprise a ServiceOne Printing and Computing.
  • Špecializácia Silver zahŕňa riešenia Autonomy, Vertica, ServiceOne Enterprise a zameriava sa na produkty divízie PPS v regióne Európy, Blízkeho východu a Afriky (EMEA), najmä pracovné stanice.

Nový rázcestník HP Cloud Partner Solution Navigator ponúka online zdroje, ktoré poskytujú zákazníkom podrobné informácie o oblastiach pôsobnosti jednotlivých obchodných partnerov a pomôžu im nájsť toho správneho HP partnera pre prechod ich IT infraštruktúry na cloud.

HP bude takisto podporovať najvyššie úrovne partnerského programu prostredníctvom marketingových kampaní, cielených na koncových zákazníkov a zaradením daných partnerov podľa úrovne ich členstva do programu HP Global Partner Locator.

Divízia HP Printing & Personal Systems (HP PPS) v súčasnosti vytvára zjednodušené a prehľadnejšie pravidlá pre zapojenie nových zákazníkov z regiónu EMEA do programu HP PartnerOne, ktoré stanovia presné parametre ich spolupráce s channel partnermi. Tieto pravidlá jasne identifikujú, vymedzia a rozdelia trhové segmenty medzi distribučnú sieť HP a channel partnerov HP, vďaka čomu nebude dochádzať k možnému zdvojeniu obchodných aktivít a rokovaní so zákazníkmi, čo zvýši objem realizovaných obchodov, a tiež zjednoduší a urýchli samotný predaj.

Navyše, HP bude vytvárať nové špecializované tímy, zamerané na úzku spoluprácu s obchodnými partnermi a koordináciu spoločných aktivít v segmente riešení podnikovej triedy s cieľom zvýšiť ich obchodný rast a ziskovosť. Užšia spolupráca a bližší prístup pomôžu obchodným tímom HP a partnerov ľahšie vyhovieť potrebám zákazníkov.

Konzistentné a predvídateľné kompenzačné modely zvyšujú ziskovosť partnerov

HP vypísalo nové konkurenčné zľavnené sadzby pre každú z úrovní programu HP PartnerOne v rámci HP PartnerOne Compensation Matrix, ktorý je dostupný prostredníctvom partnerských portálov. Rozširuje tak jestvujúcu ponuku kompenzačných modelov, oznámenú v lete tohto roka, ktorá sa zameriava na tri kľúčové oblasti pomoci partnerom pri zvyšovaní ich rastu a ziskovosti:

  • „Základná kompenzácia“ v súlade s členským štatútom partnerov.
  • Rast príjmov partnerov v oblasti nových obchodných príležitostí.
  • Cielené obchodné podnety pre kľúčové produkty a služby HP.

Efektívnejšie certifikační procesy

Obchodní partneri s vyššími počtami certifikovaných HP ExpertOne obchodných a predpredajných konzultantov majú lepšiu pozíciu a viac príležitostí pre získanie vyššieho počtu obchodných projektov. Pre zjednodušenie certifikačných procesov HP teraz znížilo počet svojich technických certifikácií na polovicu a ponúka detailnejšie certifikácie, ktoré vyžadujú podstatne menej času, ktorý musia zamestnanci, zaradení do certifikačných kurzov, stráviť mimo kancelárie.

Napríklad počet skúšok, potrebný pre dosiahnutie serverovej certifikácie Accredited Technical Professional (ATP),klesne v roku 2014 v porovnaní s terajším rokom o 80 %.

Rýchlejší prístup k nástrojom a obsahu na partnerskom portáli

Počas októbra tohto roka dôjde k optimalizácii partnerského portálu, čo partnerom HP prinesie nové funkcie a lepšiu navigáciu, vďaka ktorej bude pre prístup k dôležitým informáciám, zdrojom, či nástrojom, stačiť menej kliknutí myšou.

„Uvedomujeme si, že pre zaistenie rastu a konkurencieschopnosti našich obchodných partnerov musíme vytvárať a ponúkať stále nové možnosti vzájomnej spolupráce,“ povedal Jan Kameníček, generálny riaditeľ HP Česká republika. „Zjednodušili a zvýhodnili sme program HP PartnerOne, ktorý je teraz prehľadnejší a ponúka nové špecializácie, kompenzačné modely, konzistentnú členskú štruktúru a jednoduchšie certifikačné procesy.“

Program HP PartnerOne bude vo väčšine krajín k dispozícii od 1. novembra 2013.

Zdroj: Tlačová správa HP

Odpovedať

Vložte komentár prosím!
Zadajte svoje meno