Domov Novinky Firemní zákazníci s O2 ušetrili priemerne 37% nákladov

Firemní zákazníci s O2 ušetrili priemerne 37% nákladov

Zdielať

O2O2 prináša pre firemných zákazníkov novú bezplatnú službu Analýza spotreby. Prostredníctvom nej získavajú zákazníci kvalitatívne nový pohľad na štruktúru telekomunikačných nákladov oproti klasickému „Podrobnému výpisu hovorov“.

Miesto hrubých informácii prináša Analýza spotreby zrozumiteľný prehľad za celú firmu, ako aj rýchly prístup k detailom. Aplikácia okrem iného prehľadne rozdeľuje náklady spojené s využívaním telekomunikačných služieb na súkromné a firemné účely a umožňuje tak efektívne nastavenie a riadenie vnútorných pravidiel firmy o využívaní mobilných telefónov. Služba je určená pre väčšie firmy a dostupná pre zákazníkov od 3 SIM kariet s platbou na faktúru.

O2 Analyza spotreby

Z posledného prieskumu agentúry Ipsos, ktorého zadávateľom bola spoločnosť O2 Slovakia, vyplýva, že firemní zákazníci ušetrili prechodom do O2 priemerne až 37% nákladov. 80% dopytovaných zákazníkov deklarovalo úsporu, 12% sa nevedelo vyjadriť a len 8% platí približne rovnako alebo viac. Podľa agentúry Ipsos sú firemní zákazníci O2 najspokojnejšími na trhu a okrem úspory vnímajú aj benefity neviazanosti a férového prístupu. Až 72% zákazníkov by odporučilo svojho operátora známym a obchodným partnerom.

Odpovedať

Vložte komentár prosím!
Zadajte svoje meno