Značka inteligentných domácich spotrebičov Aeno posilňuje svoju prítomnosť na slovenskom trhu.
Do konca roka 2023 plánuje značka získať 2-3% podiel na slovenskom trhu v rôznych kategóriách drobnej spotrebnej elektroniky vďaka silnej prítomnosti na online aj offline trhoch. Oficiálnym distribútorom výrobkov sa stala spoločnosť ASBIS Slovakia. Pracuje sa na posilnení nepriameho predajného kanála – spolupráce s regionálnymi maloobchodníkmi a internetovými obchodmi. Produkty sú už dostupné v predajniach NAY, TPD, OKAY, Datacomp, Pillulka, Andrea shop a ďalších. Portfólio výrobkov zahŕňa spotrebiče na čistenie a varenie: čističe vzduchu, parné mopy, vertikálne vysávače a robotické vysávače, mixéry, rúry na pečenie, varné kanvice, elektrické grily. V roku 2022 spoločnosť uviedla na trh sezónnu sériu prémiových inteligentných klimatizačných technológií. Ako prvý bol predstavený prémiový eko smart ohrievač, ktorý zaznamenal veľký úspech na európskom trhu. Využíva kombináciu infračervenej a konvekčnej technológie. Prémiový eko smart ohrievač je k dispozícii v dvoch farbách, čiernej a bielej. Značka plánuje rozšíriť sortiment v roku 2023.
Boris Pardubský, vedúci obchodného tímu: „Rozvoj značky Aeno na slovenskom trhu je súčasťou strategického plánu medzinárodnej expanzie značky, ktorá je už prítomná vo viac ako 10 krajinách východnej a západnej Európy. Silnou stránkou spoločnosti na Slovensku bola vysoká kvalita jej výrobkov, široký sortiment a aktívna marketingová podpora. Naším plánom je stať sa lídrom na trhu medzi B-značkami tým, že používateľom poskytneme cenovo dostupné zariadenia najvyššej kvality.“ Spoločnosť vyvinula komplexnú marketingovú a distribučnú stratégiu so špecializovaným predajným a marketingovým tímom na propagáciu nových produktov. Okrem priameho marketingu sa pracuje aj na jedinečnom merchandisingu v predajniach výrobkov. Okrem toho sa značka venuje hĺbkovému spotrebiteľskému výskumu, aby sa prispôsobila zmenám a vytvorila produkty, ktoré pomôžu produktovému radu zostať relevantným v meniacom sa ekosystéme. „Naším poslaním je oslobodiť ľudí od rutiny a vytvoriť z domova priestor slobody, bezpečia a zdravia. Vývoj digitálnych technológií, rastúci dopyt po diaľkovom ovládaní zariadení a hlasoví asistenti ako základné prvky riadenia domácnosti sú hnacou silou prechodu na inteligentné spotrebiče. Moderný používateľ potrebuje smartizáciu vo všetkých kategóriách. Byť v predstihu, sprístupniť budúcnosť už dnes je to, čo nás musí viesť k napredovaniu a určovaniu trendov,“ komentuje Jelena Kroczak, riaditeľka pre rozvoj obchodu spoločnosti, „Zvýšené očakávania spotrebiteľov, zmeny v životnom štýle a meniaci sa dopyt prispejú k ďalšiemu rastu značky a rozvoju produktového radu.“
Jednou z hlavných zásad značky je výroba energeticky účinných výrobkov, ktoré sú bezpečné pre životné prostredie. Inovácie vo fáze vývoja pomáhajú tímu značky znižovať množstvo odpadu a dosahovať neustále zvyšovanie miery recyklácie. Zníženie počtu papierových manuálov a ich digitalizácia, používanie ekologických obalov, ktoré sú úplne bez plastov, umožňuje opätovné použitie recyklovaných obalových materiálov. Počas prevádzkovej fázy výrobkov znižuje energeticky úsporná technológia spotrebu energie. Značka robí krok k realizácii udržateľnej vízie inteligentnej domácnosti, ktorá zodpovedá životnému štýlu, potrebám a hodnotám spotrebiteľa. Filozofia spoločnosti sa zameriava nielen na vývoj technológií a funkčnosti, ale zohľadňuje aj rôzne potreby, vkus a životný štýl, čím stanovuje nové úrovne vývoja v tomto odvetví. Domáce spotrebiče sú nielen dôležitou súčasťou každej domácnosti, ale aj každodenného života a rutiny. Spoločnosť pokračuje vo vývoji svojich výrobkov a inovácií, aby spotrebiteľom zlepšila život a predovšetkým poskytla udržateľný zážitok z výrobku od začiatku až do konca.