Domov Nezaradené Aeno posilňuje svoju prítomnosť na Slovensku

Aeno posilňuje svoju prítomnosť na Slovensku

Zdielať

Značka inteligentných domácich spotrebičov Aeno posilňuje svoju prítomnosť na slovenskom trhu.

Do konca roka 2023 plánuje značka získať 2-3% podiel na slovenskom trhu v rôznych kategóriách drobnej spotrebnej elektroniky vďaka silnej prítomnosti na online aj offline trhoch. Oficiálnym distribútorom výrobkov sa stala spoločnosť ASBIS Slovakia. Pracuje sa na posilnení nepriameho predajného kanála – spolupráce s regionálnymi maloobchodníkmi a internetovými obchodmi. Produkty sú už dostupné v predajniach NAY, TPD, OKAY, Datacomp, Pillulka, Andrea shop a ďalších. Portfólio výrobkov zahŕňa spotrebiče na čistenie a varenie: čističe vzduchu, parné mopy, vertikálne vysávače a robotické vysávače, mixéry, rúry na pečenie, varné kanvice, elektrické grily. V roku 2022 spoločnosť uviedla na trh sezónnu sériu prémiových inteligentných klimatizačných technológií. Ako prvý bol predstavený prémiový eko smart ohrievač, ktorý zaznamenal veľký úspech na európskom trhu. Využíva kombináciu infračervenej a konvekčnej technológie. Prémiový eko smart ohrievač je k dispozícii v dvoch farbách, čiernej a bielej. Značka plánuje rozšíriť sortiment v roku 2023.

Boris Pardubský, vedúci obchodného tímu: „Rozvoj značky Aeno na slovenskom trhu je súčasťou strategického plánu medzinárodnej expanzie značky, ktorá je už prítomná vo viac ako 10 krajinách východnej a západnej Európy. Silnou stránkou spoločnosti na Slovensku bola vysoká kvalita jej výrobkov, široký sortiment a aktívna marketingová podpora. Naším plánom je stať sa lídrom na trhu medzi B-značkami tým, že používateľom poskytneme cenovo dostupné zariadenia najvyššej kvality.“ Spoločnosť vyvinula komplexnú marketingovú a distribučnú stratégiu so špecializovaným predajným a marketingovým tímom na propagáciu nových produktov. Okrem priameho marketingu sa pracuje aj na jedinečnom merchandisingu v predajniach výrobkov. Okrem toho sa značka venuje hĺbkovému spotrebiteľskému výskumu, aby sa prispôsobila zmenám a vytvorila produkty, ktoré pomôžu produktovému radu zostať relevantným v meniacom sa ekosystéme. „Naším poslaním je oslobodiť ľudí od rutiny a vytvoriť z domova priestor slobody, bezpečia a zdravia. Vývoj digitálnych technológií, rastúci dopyt po diaľkovom ovládaní zariadení a hlasoví asistenti ako základné prvky riadenia domácnosti sú hnacou silou prechodu na inteligentné spotrebiče. Moderný používateľ potrebuje smartizáciu vo všetkých kategóriách. Byť v predstihu, sprístupniť budúcnosť už dnes je to, čo nás musí viesť k napredovaniu a určovaniu trendov,“ komentuje Jelena Kroczak, riaditeľka pre rozvoj obchodu spoločnosti, „Zvýšené očakávania spotrebiteľov, zmeny v životnom štýle a meniaci sa dopyt prispejú k ďalšiemu rastu značky a rozvoju produktového radu.“

Jednou z hlavných zásad značky je výroba energeticky účinných výrobkov, ktoré sú bezpečné pre životné prostredie. Inovácie vo fáze vývoja pomáhajú tímu značky znižovať množstvo odpadu a dosahovať neustále zvyšovanie miery recyklácie. Zníženie počtu papierových manuálov a ich digitalizácia, používanie ekologických obalov, ktoré sú úplne bez plastov, umožňuje opätovné použitie recyklovaných obalových materiálov. Počas prevádzkovej fázy výrobkov znižuje energeticky úsporná technológia spotrebu energie. Značka robí krok k realizácii udržateľnej vízie inteligentnej domácnosti, ktorá zodpovedá životnému štýlu, potrebám a hodnotám spotrebiteľa. Filozofia spoločnosti sa zameriava nielen na vývoj technológií a funkčnosti, ale zohľadňuje aj rôzne potreby, vkus a životný štýl, čím stanovuje nové úrovne vývoja v tomto odvetví. Domáce spotrebiče sú nielen dôležitou súčasťou každej domácnosti, ale aj každodenného života a rutiny. Spoločnosť pokračuje vo vývoji svojich výrobkov a inovácií, aby spotrebiteľom zlepšila život a predovšetkým poskytla udržateľný zážitok z výrobku od začiatku až do konca.