Domov Audio Recenzia: Creative Sound Blaster Tactic3D Rage Wireless

Recenzia: Creative Sound Blaster Tactic3D Rage Wireless

Pokiaľ ste si mysleli, že prepojenie týchto slúchadiel je pomocou Wi-Fi, alebo Bluetooth, ani jeden odhad nie je správny. Sound Blaster stavia na prenose zvuku prostredníctvom rádiových vĺn (technológia ISM). Spracovanie Sound Blaster Tactic3D Rage Wireless sa zdá byť celkom solídne. Ušné poháre sú vyrobené z kože a príjemne uzatvárajú uši. Na zadnej časti ľavého slúchadla sú umiestnené otočné ovládacie prvky pre rýchle ovládanie hlasitosti a tlačidlo napájania. Na prednej časti je tiež ľahko dosiahnuteľné tlačidlo na vypnutie mikrofónu. Na tlačidlá sme si veľmi rýchlo zvykli a na stlmenie hlasitosti sme výlučne používali práve toto ovládanie.

Creative sound blaster tactic 3D Wireless-4

Výšku držiaka možno jednoducho nastaviť podľa vlastnej potreby. Na spodnej strane držiaku je upevnený ten istý materiál, ako je aj na ušných pohároch. Kožené čalúnenie je veľmi príjemné aj pri dlhotrvajúcom používaní. Vonkajší hluk je tlmený slúchadlami, ale záleží aj na tom, aké hlučné je okolie. Mikrofón ponúka prijateľnú kvalitu hlasu. Bohužiaľ, ochranná pena pre mikrofón skĺzne veľmi ľahko. Ak mikrofón nepotrebujeme, môžeme ho ľahko odpojiť, nakoľko je napájaný cez 3,5 mm jack.

Creative sound blaster tactic 3D Wireless-5

Prvé nabíjanie slúchadiel sa vykonáva pomocou microUSB (dĺžka 1,8 metra) a trvá asi 8 hodín. Po stiahnutí aplikácií je možné nastaviť ovládanie basov, surround atď. Ako pekný trik je možné zmeniť luminiscenčné farby (Prism) na vonkajšej strane ušnice. V hre Crysis sa Tactic3D Rage predstavil ako veľmi atmosférický. Hluk v pozadí môže byť taktiež pomerne jasný. Priestoru čiastočne niečo chýba, ale to sme si zasa pomohli s SBX Pro  Studio na zlepšenie lokalizácie určitých zvukov. V akčných sekvenciách sa však Tactic3D ukazuje celkovo ako veľmi scénický a výbuchy alebo iné akusticky zložité scény sú veľmi solídne.

Creative sound blaster tactic 3D Wireless-3

SBX Pro Studio software pre slúchdla

Ako sme spomínali v úvode, prenos zvuku je prostredníctvom rádiových vĺn pomocou priloženého USB vysielača. Jeho veľkosť sa dá prirovnať k veľkosti klasického USB kľúča.